عملیات پروژه توسعه تولید کاتد مس

عملیات پروژه توسعه تولید کاتد مس

به گزارش بازار نفت و گاز، MMG برای توسعه پروژه معدن مس Kinsevere در کنگو. این پروژه توسعه عمر معدن Kinsevere را از سال 2022 به مدت 13 سال افزایش می دهد و برآورد می شود حدود 500 تا 600 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

عملیات پروژه معدن مس

گروه معدنی و فلزات معدنی فلزات پایه مستقر در استرالیا (MMG) قرار است عملیات Kinsevere خود را در استان کاتانگا جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) گسترش دهد.

این پروژه توسعه عمر معدن Kinsevere را از سال 2022 به مدت 13 سال افزایش می دهد و تخمین زده می شود که حدود 500 تا 600 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

این پروژه شامل استخراج و فرآوری منبع سولفید مس و کبالت در معدن Kinsevere است.

توسعه تولید کاتد مس

MMG گفت که این توسعه تولید کاتد مس معدن را به 80000 تن در سال (tpa) و کبالت در هیدروکسید کبالت تا 4000-6000 تن در پاسکال افزایش می‌دهد.

لیانگانگ لی، مدیرعامل MMG گفت: “این پروژه تعهد شرکت به سرمایه گذاری در آفریقا و تضمین آینده ای قوی برای دارایی Kinsevere را نشان می دهد.

ما متعهد به رشد حضور خود در آفریقا هستیم و با پیروی از تعهد امروز، هیجان‌زده هستیم که مرحله بعدی رشد خود را در این منطقه بسیار آینده‌نگر آغاز کنیم.

تولید کبالت

این پروژه مقدار قابل توجهی از تولید کبالت را به مجموعه ما اضافه می کند، در زمانی که تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی و سیستم های ذخیره انرژی افزایش می یابد و ما به سمت آینده ای با کربن کم حرکت می کنیم.

ساخت و ساز قرار است در سال جاری آغاز شود و اولین تولید کبالت در سال 2023 و اولین کاتد مس از کانی سولفید در سال 2024 تولید شود.

MMG گفت که معدن Kinsevere به تولید کاتد مس از کانسنگ اکسید باقیمانده در مرحله ساخت ادامه خواهد داد.

MMG معدن روباز مس را در سال 2012 به دست آورد. این معدن از سال 2007 شروع به کار کرده است، با قرارداد اجاره ای با شرکت تجارت کالا و معدن Gécamines.

انتظار می رود که این شرکت هزینه های پروژه توسعه Kinsevere را از طریق ترکیبی از ذخیره نقدی در دست و تسهیلات بدهی تامین کند.

لی افزود: «ایمن سازی آینده Kinsevere به ما امکان می دهد تا به کمک خود به جوامع نزدیک ادامه دهیم و همچنین فرصت های شغلی و توسعه را برای بسیاری از اعضای تیم ارزشمند MMG خود در DRC فراهم کنیم.

ما به عنوان اولین محرک در تولید مس از سنگ معدن سولفید در جمهوری دموکراتیک کنگو، در مورد فرصت ها هیجان زده هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *