فروش دو نیروگاه گاز طبیعی در انتاریو

فروش دو نیروگاه گاز طبیعی در انتاریو

به گزارش بازار نفت و گاز، Northland Power نیروگاه های گازی 230 مگاواتی در انتاریو را به Validus می فروشد. این قرارداد شامل فروش 120 مگاوات Iroquois Falls و 110 مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی کینگستون است.

واگذاری دو نیروگاه گاز طبیعی

Northland Power موافقت کرده است که دو نیروگاه گاز طبیعی در انتاریو، کانادا را با ظرفیت ترکیبی 230 مگاوات به Validus Power با قیمتی نامشخص واگذار کند. دارایی های درگیر در این معامله، تاسیسات سیکل ترکیبی 120 مگاواتی آیروکوی فالز و نیروگاه سیکل ترکیبی کینگستون 110 مگاواتی است.

Northland Power گفت که این معامله منجر به نقدینگی اضافی برای کمک به تامین سرمایه توسعه مورد نیاز برای دستیابی به رشد اهداف بلند مدت خواهد شد. Iroquois Falls از سال 1997 شروع به کار کرده است. زیر بنای آن یک قرارداد خرید برق 25 ساله (PPA) با اپراتور سیستم انتاریو بود که در پایان سال گذشته منقضی شد. نیروگاه کینگستون نیز در سال 1997 راه اندازی شد. این نیروگاه تحت یک PPA 20 ساله با اپراتور سیستم انتاریو کار کرده بود که تا سال 2017 ادامه داشت.

توسعه مجموعه پروژه های تجدید پذیر

نورث لند پاور گفت که بر توسعه مجموعه پروژه های تجدید پذیر خود تمرکز دارد و قصدی برای سرمایه گذاری جدید در دارایی های گاز طبیعی ندارد. به گفته این تولیدکننده برق کانادایی، فروش این دو نیروگاه در راستای استراتژی رشد و پایداری آن است. با توجه به این قرارداد، کارکنان نیروگاه های Iroquois Falls و Kingston یا به Validus Power خواهند پیوست یا در Northland Power جابجا خواهند شد.

مایک کرولی، رئیس و مدیر عامل شرکت نورث‌ لند پاور، گفت: به‌ عنوان یک توسعه‌ دهنده جهانی که بر توسعه انرژی‌ های تجدیدپذیر متمرکز است، فروش تأسیسات Iroquois Falls و Kingston با این استراتژی مطابقت دارد.

رشد آینده نورث لند از باد دریایی، انرژی های تجدیدپذیر خشکی و سایر دارایی های کربن زدایی حاصل خواهد شد و تمرکز ما بر روی این طبقات دارایی بوده است. این معامله گام مهمی در تکامل کسب و کار ماست که نشان دهنده کاهش 21 درصدی ظرفیت تولید گاز ماست و از تلاش‌های ما برای کاهش شدت کربن نورث لند حمایت می‌ کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *