فروش شرکت توزیع گاز طبیعی ویرجینیای غربی

فروش شرکت توزیع گاز طبیعی ویرجینیای غربی

به گزارش بازار نفت و گاز، Dominion Energy با فروش شرکت توزیع گاز طبیعی ویرجینیای غربی به Ullico موافقت کرد. انتظار می رود فروش در اواخر سال 2022 بسته شود، مشروط به تاییدیه های نظارتی.

فروش شرکت توزیع گاز طبیعی

Dominion Energy (NYSE: D) امروز اعلام کرد که یک توافق قطعی برای فروش شرکت گاز طبیعی ویرجینیای غربی – Hope Gas, Inc. (Dominion Energy West Virginia یا DEWV) – به صندوق زیرساخت Ullico Inc به مبلغ 690 میلیون دلار اجرا کرده است. . انتظار می رود این معامله در اواخر سال جاری بسته شود.

کسب و کار زیرساخت Ullico Inc. قصد دارد DEWV را با Hearthstone Utilities, Inc. (Hearthstone)، یک شرکت نمونه کار که مالک و اداره کننده تاسیسات گاز در ایندیانا، مین، مونتانا، کارولینای شمالی، و اوهایو است، ادغام کند و به بیش از 80000 مشتری خدمات رسانی می کند. به عنوان بخشی از توافق قطعی، Hearthstone دفتر مرکزی خود را به ویرجینیای غربی منتقل خواهد کرد.

مدیر اجرایی Dominion Energy

رابرت ام بلو، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی Dominion Energy گفت:

«برای نزدیک به 125 سال، Dominion Energy ویرجینیای غربی، گاز طبیعی قابل اعتماد و مقرون به صرفه را به صورت ایمن در اختیار مردم و مشاغل ایالت کوهستان قرار داده است. DEWV از ریشه های خود به عنوان شرکت گاز Flaggy Meadow، پیشگام در بخش گاز طبیعی بوده و در ساخت یکی از اولین خطوط لوله بین ایالتی آمریکا که در شهرستان وتزل سرچشمه گرفته است، شرکت کرده و اولین کارخانه استخراج کشورمان را در هاستینگز ساخته است. “

“DEWV یک تجارت ارزشمند با کارکنان فوق العاده است. کسب و کار و افراد آن به خوبی با تعهد اولیکو و Hearthstone به ایمنی و مأموریت آنها برای خدمت به کارگران و مشتریان آمریکایی مطابقت دارند.

مدیر اجرایی Hearthstone

مورگان اوبراین، رئیس و مدیر اجرایی Hearthstone گفت: “ما از فرصتی برای ادامه ساخت و سرمایه گذاری در این شرکت مهم و ارزشمند ویرجینیای غربی هیجان زده ایم.” چشم انداز ما رشد کسب و کار و گسترش ردپای در داخل ایالت، از جمله در جوامع محروم است. یک مؤلفه کلیدی این است که ویرجینیای غربی را به عنوان پایه و اساس رشد در ایجاد مشاغل جدید برای حفظ خانواده، از جمله ایجاد مشاغل جدید در ایالت در سال اول، ایجاد کنیم.

DEWV یک شرکت گاز مستقر در کلارکزبورگ، W.Va است که حدود 300 نفر را استخدام می کند و به 111000 مشتری ویرجینیای غربی خدمات می دهد، با 3200 مایل خط لوله توزیع گاز و بیش از 2000 مایل خط لوله جمع آوری. Dominion Energy به مالکیت و بهره برداری از نیروگاه Mt. Storm در Mt. Storm، W.Va ادامه می دهد.

مشروط بودن فروش

فروش مشروط به شرایط بسته شدن مرسوم است، از جمله مجوز طبق قانون هارت-اسکات-رودینو و تأیید کمیسیون خدمات عمومی ویرجینیای غربی. McGuireWoods LLP به عنوان مشاور حقوقی Dominion Energy خدمت کرد. J.P. Morgan Securities LLC به عنوان مشاور مالی شرکت برای این معامله عمل کرد.

مزایای مشتری، کارکنان

Ullico یک کارفرمای برجسته است که تعهد Dominion Energy به ایمنی و ارائه خدمات قابل اعتماد و مقرون به صرفه را دارد. نکته مهم، ساختار تراکنش به گونه ای است که هیچ تاثیری بر نرخ های مشتریان ندارد. بعلاوه، شرکت Hearthstone Utility قرارداد جمعی فعلی را برای کارگران UGWU Local 69 در نظر گرفته و به آن شرایط احترام می گذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *