متوسط نرخ بهره‌برداری از پالایشگاه‌های اصلی ثابت ماند

متوسط نرخ بهره‌برداری از پالایشگاه‌های اصلی

به گزارش بازار نفت و گاز متوسط نرخ بهره‌برداری از پالایشگاه‌های اصلی از دو هفته قبل در 2/80 درصد در 19 آگوست ثابت ماند. احتمالاً نرخ بهره در اوایل سپتامبر اندکی کاهش می‌یابد زیرا پتروشیمی شیجیانگ ژوانگ در اوت شروع به تعمیرات اساسی می‌کند. بر اساس قیمت‌های یکپارچه محصولات پالایشگاهی محصولات نفتی، بودجه احتیاطی پالایشگاه‌های اصلی از دو هفته قبل در 18 آگوست افزایش یافت زیرا هزینه‌های نفت خام آن‌ها ثابت ماند و درآمد فروش یکپارچه محصولات نفتی تصفیه‌ شده در این دوره افزایش یافت.

بودجه احتیاطی پالایش نفت خام Daging از 4/83 یوآن در تن (8/1 دلار در بشکه) از دو هفته قبل به 7/231 یوآن در تن (9/4 دلار در بشکه) در 18 آگوست افزایش یافت. و بودجه احتیاطی تصفیه نفت خام عمان با 1/89 یوآن در تن (9/1 دلار در بشکه) به 4/521 یوآن در تن (1/11 دلار در بشکه) افزایش یافت.

انتظار می‌رود بودجه احتیاطی پالایش پالایشگاه‌های بزرگ در اوایل سپتامبر کاهش یابد زیرا انتظار می‌رود قیمت بنزین، بنزین، نفتا و سوخت جت در پالایشگاه هفته آینده کاهش یابد. بودجه و اجرا پالایشگاه‌های مستقل شاندونگدمیانگین نرخ بهره‌برداری از پالایشگاه‌های مستقل شاندونگ 31/2 درصد از یک هفته قبل افزایش داشت و به 12/69 درصد در 26 آگوست افزایش یافت زیرا چندین پالایشگاه به تعمیر و نگهداری خود پایان دادند و عملیات خود را افزایش دادند.

رنج قیمت محصولات پالایشگاهی

به نظر می‌رسد نرخ اجرا در هفته آینده به بیش از 70 درصد برسد زیرا پالایشگاه‌های بیشتر واحدها را راه‌اندازی می‌کنند. بودجه احتیاطی پالایش پالایشگاه‌های مستقل شاندونگ از دو هفته قبل 70 یوان (CNY) در تن کاهش یافت و به منفی 68 یوآن/ تن (پس از مالیات) در 18 آگوست رسید. قیمت بنزین آن‌ها نسبت به دو هفته قبل حدود 6 درصد کاهش یافت زیرا گسترش کرونا نوع دلتا تقاضای مصرف‌کنندگان بنزین را به‌شدت کاهش داد، درحالی‌که هزینه‌های خام آن‌ها در همان مدت 3-5 درصد کاهش یافت.

بودجه احتیاطی پالایشگاه مستقل شاندونگ ممکن است در اوایل ماه سپتامبر همچنان تحت فشار نزولی قرار بگیرند زیرا همچنان ممکن است تقاضای بنزین به دلیل سفرهای کمتر در میان نگرانی‌ها در مورد نوع کرونا دلتا محدود شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *