معامله 604 میلیون دلاری برای خرید حوزه شمالی دلاور نیومکزیکو در آمریکا

معامله 604 میلیون دلاری برای خرید حوزه شمالی دلاور نیومکزیکو در آمریکا

به گزارش بازار نفت و گاز، معامله 604 میلیون دلاری توسط Earthstone برای خرید حوزه شمالی دلاور نیومکزیکو در آمریکا در جریان است. Earthstone دارایی Chisholm’s Delaware Basin را به قیمت 604 میلیون دلار خریداری می کند. این خرید شامل 36100 هکتار خالص در هسته حوضه دلاور در شهرستان های ادی و لی است که تولید خالص فعلی آن نزدیک به 13500 بشکه معادل نفت در روز است (Boepd).

Earthstone Energy قراردادی را با Chisholm Energy Holdings امضا کرده است تا دارایی های خود واقع در حوضه شمالی دلاور نیومکزیکو، ایالات متحده را به قیمت 604 میلیون دلار خریداری کند.

معامله 604 میلیون دلاری Earthstone

این معامله شامل 36100 هکتار خالص در هسته حوضه دلاور در شهرستان‌های ادی و لی است که تولید خالص فعلی آن نزدیک به 13500 بشکه معادل نفت در روز است (Boepd). در حال حاضر، Chisholm در حال اجرای یک برنامه حفاری دو دکل است که انتظار می‌رود پس از تکمیل معامله توسط Earthstone حفظ شود.

انتظار می‌رود که این خرید، تولید خالص Earthstone را تا حدود 39 درصد افزایش دهد، جدا از اینکه سطح زیر کشت حوضه پرمین آن را با بیش از 35 درصد به حدود 138000 هکتار خالص افزایش دهد.

سخن مدیر عامل Earthstone

رابرت اندرسون، رئیس و مدیر عامل Earthstone، گفت: “خرید Chisholm مجموعه ای از معاملات بسیار سودآور و ارزش افزوده را محدود می کند که به طور چشمگیری Earthstone را در طول سال 2021 متحول کرده است و باعث می شود Earthstone به عنوان یک شرکت متمرکز بر حوضه پرمین با مقیاس افزایش یابد.

زمانی که این اکتساب با چهار خرید قبلی که در سال 2021 تکمیل شد ترکیب شود، ما سطح زمین خالص حوضه پرمین خود را تقریباً 400 درصد افزایش خواهیم داد، تقریباً نرخ تولید روزانه خود را سه برابر کرده و ظرفیت تولید جریان نقدی آزاد را به طور معناداری افزایش خواهیم داد.

340 میلیون دلار مبلغ اولیه

مبلغ خرید Chisholm که اکثریت آن متعلق به Warburg Pincus و شرکت های وابسته به آن است، شامل 340 میلیون دلار پول نقد در زمان بسته شدن است. انتظار می‌رود که Earthstone بخش نقدی قیمت خرید و کارمزدها و هزینه‌ها را با پول نقد موجود و وام‌های جدید تحت تسهیلات اعتباری گردان تضمین شده ارشد خود تامین کند.

اوراق بهادار ولز فارگو به عنوان مشاور مالی انحصاری Earthstone در ارتباط با این معامله خدمت کرد، در حالی که جفریز به عنوان مشاور مالی انحصاری Chisholm خدمت کرد.

Earthstone مشغول توسعه و بهره برداری از خواص نفت و گاز طبیعی است و دارایی های اصلی آن در حوضه پرمین در غرب تگزاس واقع شده است. در نوامبر سال جاری، این شرکت تملک دارایی های عملیاتی واقع در حوضه میدلند را از Foreland Investments و BCC-Foreland تکمیل کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *