مناقصه توسعه دهندگان بخش خصوصی برای افزودن منابع انرژی تجدیدپذیر

مناقصه توسعه دهندگان بخش خصوصی برای افزودن منابع انرژی تجدیدپذیر

به گزارش بازار نفت و گاز، I&M به دنبال پیشنهادهای دقیق برای 1300 مگاوات انرژی خورشیدی و بادی است. دعوتنامه I&M برای مناقصه به توسعه دهندگان بخش خصوصی این فرصت را می دهد تا بهترین و مقرون به صرفه ترین پروژه ها را برای افزودن منابع انرژی تجدیدپذیر قابل توجه به ناوگان تولیدی متنوع I&M پیشنهاد کنند.

دعوتنامه مناقصه

ایندیانا میشیگان پاور، یک شرکت برق آمریکایی، درخواستی را برای پیشنهادات (RFP) برای تأسیساتی که تقریباً 800 مگاوات (MW) انرژی باد و تقریباً 500 مگاوات انرژی خورشیدی تولید می کند، صادر کرده است.

دعوتنامه I&M برای مناقصه به توسعه دهندگان بخش خصوصی این فرصت را می دهد تا بهترین و مقرون به صرفه ترین پروژه ها را برای افزودن منابع انرژی تجدیدپذیر قابل توجه به ناوگان تولیدی متنوع I&M پیشنهاد کنند. I&M در حال حاضر پنج مزرعه خورشیدی را اداره می کند و برق را از چهار مزرعه بادی ایندیانا خریداری می کند. در سال 2021، بیش از 80 درصد از انرژی I&M تولید شده بدون انتشار بود.

منابعی که در این RFP جستجو می‌شوند با طرح I&M’s Powering the Next Tomorrow همسو هستند. Powering the Next Tomorrow در برنامه منابع یکپارچه I&M توضیح داده شده است، که در اوایل سال 2022 به کمیسیون های نظارتی ایالتی در ایندیانا و میشیگان ارائه شد. I&M انتظار دارد برخی از منابع تجدیدپذیر جدید تا پایان سال 2024 آنلاین شوند و 1300 مگاوات کامل تا پایان سال 2025 آنلاین می شود.

ارائه فرصت به توسعه دهندگان

دیو لوکاس، معاون نظارتی و مالی I&M، گفت: “این RFP برای ارائه فرصتی به توسعه دهندگان واجد شرایط برای ارائه پروژه های بادی و خورشیدی که می تواند برای خدمات رسانی به مشتریان برق ایندیانا میشیگان استفاده شود، طراحی شده است.” این منابع جدید با نسل فعلی I&M ترکیب می‌شوند تا یک مجموعه تولید متنوع‌تر و منعطف‌تر فراهم کنند که هزینه‌های انرژی را در طول زمان تثبیت می‌کند، رشد اقتصادی را تحریک می‌کند، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد و از فناوری‌های جدید بهره می‌برد.»

RFP ایندیانا میشیگان پاور باز و بدون تبعیض است، که به پیشنهاد دهندگان این فرصت را می دهد تا پیشنهاداتی را ارائه دهند که شامل ذخیره سازی باتری، فناوری های نوظهور و سایر منابع برای تکمیل مجموعه و ارائه عملکرد بهینه و مقرون به صرفه باشد.

I&M پروژه هایی را ترجیح می دهد که منافع اقتصادی را برای ایالت های ایندیانا و یا میشیگان به ارمغان می آورد و استفاده از منابع محلی را در صورت امکان تشویق می کند. RFP همچنین از مناقصه‌گران موفق می‌خواهد تا از تلاش‌های معقول برای استفاده از تامین‌کنندگان کوچک و متنوع به عنوان پیمانکاران فرعی برای کار استفاده کنند.

پروژه های بادی و خورشیدی

RFP پروژه‌های خورشیدی را در ایندیانا و یا میشیگان درخواست می‌کند، در حالی که پروژه‌های بادی که به در دسترس بودن مقادیر زیادی زمین نیاز دارند. می‌توانند در این ایالت‌ها و همچنین ایلینوی یا اوهایو باشند.

پیشنهادها در تاریخ 21 آوریل است و I&M قصد دارد تا پایان سال 2022 با توسعه دهندگان موفق قرارداد ببندد. منابع انتخاب شده برای بررسی و تایید به کمیسیون های نظارتی ایالتی در ایندیانا و میشیگان ارائه می شود.

I&M از Charles River Associates به عنوان ناظر مستقل برای RFP استفاده می کند و ورودی های گروه هایی را که نماینده مشتریان و سایر سهامداران هستند در فرآیند تدارکات رقابتی ترکیب می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *