منطق ارزیابی روزانه جت NWE

منطق ارزیابی روزانه جت NWE

منطق ارزیابی روزانه جت NWE: به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی  ارزیابی بارگیری سوخت جت FOB بر اساس قرارداد آتی ICE LSGO با ماه قبل بیان شده است. ارزش در 11 سپتامبر ارزیابی شد. با قیمت 18.19 دلار در میلیون تن با در نظر گرفتن یک پیشنهاد برجسته برای تاریخ FE1 در MOC انجام شد. ساختار منحنی کاغذ با عقب ماندگی حدود 3 سنت در متر اعمال شد. ارزیابی محموله سوخت جت CIF NWE بر اساس قرارداد آتی ICE LSGO ماه قبل: ارزش در سپتامبر با قیمت 19 در 21.73 میلیون در تن ارزیابی شد.

پیشنهاد فوق العاده برای سپتامبر ارزش در 18 و 20 سپتامبر در معاملات 21.75 دلار در میلیون تن برآورد شد. ارزش در تاریخ 21-26 سپتامبر 21.76 دلار در میلیون تن برآورد شد. با در نظر گرفتن پیشنهاد فوق العاده برای سپتامبر ارزش در 27-28 سپتامبر 22.75 دلار در میلیون تن برآورد شد. در یک پیشنهاد فوق العاده ارزش در 29 سپتامبر 21.66 میلیون دلار در تن برآورد. یک ساختار مسطح به جلو و پشت منحنی فیزیکی اعمال شد. منطق ارزیابی روزانه جت FOB مدیترانه ای: ارزیابی بار منهای هزینه حمل 27500 میلیون تن محموله را از آگوستا، ایتالیا به روتردام حمل می کند.

بنیاد و پایه روزانه بارگیری نفتای FOB مدیترانه ای

منطق ارزیابی بارگیری نفتای FOB مدیترانه ای: ارزیابی محموله نفتای مدیترانه ای FOB انجام شد. به عنوان یک بازاریابی شبکه ای از نفتای CIF NWE گرفته شده است. ارزیابی محموله با استفاده از ارزیابی های زیر است: ارزیابی محموله نفتای NWE منهای هزینه حمل محموله 27500 تن نفتا از اسکندریه درمدیترانه تا روتردام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *