نوسازی ناوگان برق آبی آمریکا در دولت بایدن

نوسازی ناوگان برق آبی آمریکا در دولت بایدن

به گزارش بازار نفت و گاز، دولت بایدن برنامه های 630 میلیون دلاری را برای نوسازی ناوگان برق آبی کشور اجرا می کند. DOE به دنبال ورودی عمومی در برنامه های قانون زیرساخت دو حزبی است که در تاسیسات برق آبی برای تولید برق پاک و مقرون به صرفه سرمایه گذاری می کند.

نوسازی ناوگان برق آبی

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) امروز درخواستی برای اطلاعات (RFI) صادر کرد و به دنبال بازخورد عمومی برای اطلاع از سرمایه گذاری حدود 630 میلیون دلاری قانون زیرساخت دو حزبی در تاسیسات برق آبی بود. قانون زیرساخت دوحزبی پرزیدنت بایدن در برنامه‌های «حفظ و افزایش مشوق‌های برق آبی» و «مشوق‌های بهبود بهره‌وری هیدروالکتریک» سرمایه‌گذاری می‌کند تا تأسیسات برق آبی کشور را مدرن کند و برق پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تولید کند. این بودجه پروژه‌های بهبود سرمایه را پوشش می‌دهد که تأسیسات برق آبی را کارآمدتر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند. آب یک منبع حیاتی برای تولید برق پاک و بدون کربن است و برای دستیابی به هدف پرزیدنت بایدن برای اقتصاد انتشار خالص صفر تا سال 2050 حیاتی است.

وزیر انرژی ایالات متحده

جنیفر ام. گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، گفت: «آب یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بشر برای تولید انرژی است و با پیشرفت‌های فناوری، ما می‌توانیم از این نیروی تجدیدپذیر به عنوان یک محرک اصلی برای انتقال انرژی پاک کشور استفاده کنیم.» سرمایه‌گذاری‌های قانون زیرساخت‌های دو حزبی رئیس جمهور بایدن اذعان می‌کند که برق آبی برای تقویت شبکه برق و تامین انرژی قابل اعتماد، پاک و مقرون‌به‌صرفه برای جوامع ما در حال گذار به اقتصاد خالص صفر ضروری است.

تاسیسات برق آبی

تاسیسات برق آبی که از جریان آب متحرک برای تولید برق استفاده می کنند، در حال حاضر 6 درصد کل برق ایالات متحده را تامین می کنند و 32 درصد از تولید برق تجدیدپذیر را تشکیل می دهند. برق آبی همچنین ذخیره انرژی حیاتی را فراهم می کند، که 93 درصد از کل ذخیره انرژی در مقیاس شهری را تشکیل می دهد و به اطمینان از در دسترس بودن انرژی در زمانی که مصرف کنندگان به آن نیاز دارند کمک می کند. با این حال، بسیاری از تاسیسات برق آبی برای کارآمدتر شدن یا ادغام بهتر با سایر منابع انرژی تجدیدپذیر نیاز به ارتقا دارند.

برنامه حفظ و تقویت برق آبی

برنامه تشویقی حفظ و تقویت برق آبی، که توسط دفتر استقرار شبکه DOE (GDO) مدیریت می شود، مبلغ 553.6 میلیون دلار را به عنوان پرداخت تشویقی برای افزایش تاسیسات برق آبی موجود از طریق بهبودهای سرمایه ای که مستقیماً به سه حوزه اصلی مرتبط است، ارائه می دهد: انعطاف پذیری شبکه، ایمنی سد و بهبود محیط زیست.

بهبود بهره‌وری هیدروالکتریک

برنامه مشوق‌های بهبود بهره‌وری هیدروالکتریک، که توسط GDO نیز مدیریت می‌شود، در مجموع 75 میلیون دلار به عنوان پرداخت تشویقی به مالکان یا اپراتورهای تاسیسات برق آبی موجود که ممکن است برای بهبود سرمایه‌ای که می‌تواند کارایی را حداقل 3 درصد افزایش می‌دهد درخواست کمک مالی کنند، ارائه می‌کند.

RFI امروزی از طیف گسترده‌ای از ذینفعان، از جمله صنعت، طرفداران انرژی پاک، و مقامات در مناطقی که برق آبی تولید می‌کنند، درباره ساختار این برنامه‌ها، زمان‌بندی و توزیع بودجه، تعاریف بهبود سرمایه و معیارهای انتخاب، بازخورد درخواست می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *