هافرام قرارداد جدیدی در مصر منعقد کرد

هافرام قرارداد جدیدی در مصر منعقد کرد

به گزارش بازار نفت و گاز، هافرام قرارداد جدیدی در مصر منعقد کرد. Havfram از Viking Neptun استفاده خواهد کرد که برای نصب و راه اندازی ناف در آب های عمیق و عملیات پشتیبانی ساخت و ساز مناسب است.

قرارداد جدید هافرام

Havfram امروز اعلام کرد که قراردادی برای کار پشتیبانی SURF در مصر برای Saipem منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد، هافرام یک کشتی تخمگذار و ساخت (LCV) در دریای مصر در میدان زهر در سال 2022 مستقر خواهد کرد.

Havfram با نصب 160 کیلومتر محصول ناف خود در عمق بیش از 1400 متری در توسعه Zohr North از سایپم پشتیبانی خواهد کرد. دامنه کار شامل ارائه یک LCV با مشخصات بالا با خدمه ساخت و ساز مرتبط، WROVs، چرخ فلک زیر عرشه و خدمات VLS، و همچنین پشتیبانی از عملیات بارگیری در نروژ و وظایف مهندسی مختلف در پشتیبانی از پروژه است.

Havfram از Viking Neptun استفاده خواهد کرد که برای نصب ناف در آبهای عمیق و عملیات پشتیبانی ساخت و ساز مناسب است. این کشتی در سال 2022 به Havfram اجاره داده شده است تا از چندین پروژه در مناطق مختلف پشتیبانی کند.

Odd Stromsnes، مدیرعامل Havfram می‌گوید: «خوشحالیم که Saipem Havfram را برای کمک به فعالیت‌های خود در پروژه Zohr برای Petrobel انتخاب کرده است و مشتاقانه منتظر اجرای پروژه به شیوه‌ای ایمن و کارآمد هستیم. در سال 2022 هافرام تعدادی پروژه را در آفریقا و دریای مدیترانه اجرا خواهد کرد که یک منطقه کلیدی قدیمی برای این شرکت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *