همکاری پتروناس با بزرگترین شرکت نفت و گاز آرژانتین

همکاری پتروناس با بزرگترین شرکت نفت و گاز آرژانتین

به گزارش بازار نفت و گاز، پتروناس اتحاد استراتژیک خود را با YPF برای فرصت های رشد در آرژانتین گسترش می دهد. این تفاهم نامه توسط رئیس و مدیر اجرایی گروه پتروناس، داتوک تنگکو محمد تاوفیک و رئیس و رئیس YPF، پابلو گونزالس، رسمیت یافت. همچنین مدیران ارشد پتروناس و YPF حضور داشتند.

همکاری پتروناس با بزرگترین شرکت نفت و گاز آرژانتین

پتروناس امروز یادداشت تفاهمی با بزرگترین شرکت نفت و گاز آرژانتین، YPF برای پیگیری همکاری در آرژانتین در پروژه یکپارچه LNG و سایر زمینه‌ها، از جمله نفت بالادست، پتروشیمی و راه‌حل‌های انرژی پاک امضا کرد.

این تفاهم نامه توسط رئیس و مدیر اجرایی گروه پتروناس، داتوک تنگکو محمد تاوفیک و رئیس و رئیس YPF، پابلو گونزالس، رسمیت یافت. همچنین مدیران ارشد پتروناس و YPF حضور داشتند.

واحد عملیاتی پتروناس در آرژانتین

علاوه بر تفاهم نامه، YPF و واحد عملیاتی پتروناس در آرژانتین، PETRONAS E&P Argentina S.A یک توافقنامه مطالعه و توسعه مشترک (JSDA) را برای مطالعه و توسعه بالقوه پروژه یکپارچه LNG آرژانتین که شامل تولید اختصاصی گاز بالادستی اختصاصی در بالادست است، اجرا کرد. توسعه خط لوله و زیرساخت، تولید LNG و همچنین بازاریابی و حمل و نقل.

سرمایه‌گذاری برای پروژه‌ها در آرژانتین

تصمیم نهایی سرمایه‌گذاری برای پروژه‌ها پس از ارزیابی فنی و تجاری دقیق، با حمایت شرایط مالی، قوانین و سیاست‌های مناسب، اتخاذ خواهد شد.

Datuk Tengku Taufik گفت: “PETRONAS بر گسترش و تنوع بخشیدن به فرصت های یکپارچه خود برای تصرف بازارهای کلیدی متمرکز است. این همکاری نشان‌دهنده آرزوی مستمر برای دستیابی به رشد تجاری مشترک و همچنین ارائه راه‌حل‌های انرژی پایدار و پاک‌تر است.

او افزود: «تخصص پتروناس در بازی‌های LNG یکپارچه و غیرمتعارف، به قصد و هم افزایی هر دو طرف در کاوش بیشتر فرصت‌های LNG در آرژانتین، با استفاده از منابع عظیم گاز غیرمتعارف Vaca Muerta، ارزش افزوده می‌دهد».

اتحاد استراتژیک پتروناس با YPF در سال 2014 از طریق مشارکت در پروژه La Amarga Chica، Vaca Muerta، به عنوان بخشی از آرزوی رشد خود در قاره آمریکا آغاز شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *