پروژه های فتوولتائیک خورشیدی (PV) در شیلی با خروجی 150 مگاوات

پروژه های فتوولتائیک خورشیدی (PV) در شیلی با خروجی 150 مگاوات

به گزارش بازار نفت و گاز، انرژی های تجدید پذیر Nala پروژه های خورشیدی 150 مگاواتی را در شیلی از Solek به دست می آورد. نمونه کارهای خورشیدی درگیر در معامله شامل 13 پروژه PV است که در توسعه یا ساخت و ساز هستند. NALA Renewables مجموعه ای از پروژه های فتوولتائیک خورشیدی (PV) را در شیلی با حداکثر خروجی 150 مگاوات از Solek برای قیمت نامرئی به دست آورده است.

پروژه خورشیدی PV

نمونه کارهای خورشیدی شامل 13 پروژه PV است که در توسعه یا ساخت و ساز هستند. این پروژه ها در پنج منطقه در سراسر کشور آمریکای جنوبی واقع شده است. این شرکت اعلام کرد که پروژه ها طی دو سال آینده 100٪ عملیاتی را پیش بینی می کنند. این پروژه ها تحت رژیم ویژه شیلی برای پروژه های تولیدی توزیع شده (رژیم PMGD) عمل می کنند که پاداش پایدار را برای قدرت تجدید پذیر تولید می کند.

Solek قراردادهای مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) و همچنین قراردادهای عملیات و تعمیر و نگهداری (O & M) را برای پروژه های خورشیدی PV اجرا خواهد کرد.

سحن مدیر عامل شرکت Solek

Zdeněk Sobotka، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Solek، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که با انرژی های تجدید پذیر NALA همکاری کنیم. همکاری با یک سرمایه گذار که در مسیر ساخت یک نمونه کارهای جهانی از چهار گیگاوات است، یک گام مهم است که در راستای استراتژی Solek است و پتانسیل همکاری های بیشتری در سایر مناطق را باز می کند. “

NALA Renewables گفت که نمونه کارها اکثریت متعلق به کسب و کار شیلی خود را به کار می برند. Nala انرژی تجدید پذیر را در شیلی راه اندازی خواهد کرد. سهم اقلیت در نمونه کارها توسط Moonvalley Capital و Korkia، ​​یک شرکت سرمایه گذاری تجاری فنلاند برگزار می شود.

سحن مدیر اجرایی NALA

Jasandra Nyker مدیر اجرایی NALA، گفت: “تا سال 2025، هدف Nala Renewables، ساخت نمونه های جهانی از پروژه های انرژی تجدیدپذیر با ظرفیت تولیدی تجمعی چهار گیگاوات است که در ساخت و ساز و یا در توسعه اواخر مرحله تولید می شود.

“ما خوشحالیم که با تک سلوک و همراه با سرمایه گذاران ما در شیلی کار می کنیم و قصد داریم تا فعالیت های خود را در منطقه و فراتر از آن گسترش دهیم”

NALA Renewables یک سرمایه گذاری انرژی و انرژی تجدید پذیر و توسعه پلت فرم توسعه یافته است که سال گذشته توسط شرکت بازرگانی سوئیس Trafigura و سرمایه گذاران IFM ایجاد شده است.

شرکت سرمایه گذاری مشترک قصد دارد نمونه کارهای جهانی از پروژه های انرژی تجدیدپذیر 4GW را که در ساخت و ساز و یا در توسعه اواخر مرحله عمل می کنند، توسعه دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *