پیش نویس بازنگری محیطی پروژه حفاری نفت و گاز

پیش نویس بازنگری محیطی پروژه حفاری نفت و گاز

به گزارش بازار نفت، US BLM جایگزین هایی را در پیش نویس پروژه SEIS of Willow در آلاسکا معرفی می کند. پیش نویس بیانیه تکمیلی اثرات زیست محیطی (SEIS) پروژه حفاری نفت و گاز نیز یک جایگزین “عدم اقدام” دارد.

پیش نویس بازنگری محیطی

دفتر مدیریت زمین ایالات متحده (BLM) – آلاسکا در پیش نویس بازنگری محیطی بازنگری شده پروژه پیشنهادی ConocoPhillips در ذخایر ملی نفت آلاسکا (NPR-A) گزینه های مختلفی را ارائه کرده است.

پیش‌نویس بیانیه اثرات زیست‌محیطی تکمیلی (SEIS) پروژه حفاری نفت و گاز نیز شامل یک جایگزین «عدم اقدام» است. BLM بیان کرد که SEIS هیچ تصمیم نهایی را در مورد پروژه پیشنهادی نشان نمی دهد.

به گفته این آژانس، این بیانیه برای رسیدگی به کمبودهای شناسایی شده توسط دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه آلاسکا در خلأ سال گذشته تصویب پروژه توسط دولت ترامپ تهیه شده است.

تصمیم نهایی پیش نویس SEIS

BLM گفت که تصمیم نهایی آن تنها پس از در نظر گرفتن نظرات عمومی در مورد پیش نویس SEIS و تکمیل تجزیه و تحلیل آن اتخاذ خواهد شد. به گفته این آژانس، طرح جامع توسعه بید خواستار ساخت حداکثر پنج سایت حفاری و تسهیلات پردازش و پشتیبانی مربوطه است. انتظار می‌رود این پروژه حداکثر تولید بیش از 180000 بشکه نفت در روز را در طول عمر 30 تا 31 ساله داشته باشد تا نزدیک به 629 میلیون بشکه نفت در کل تولید کند.

تجزیه و تحلیل پیش نویس SEIS

BLM گفت که پیش نویس SEIS دارای تجزیه و تحلیل تصحیح شده و مفصلی از اثرات احتمالی آب و هوا مربوط به پروژه Willow است. BLM گفت: تجزیه و تحلیل آب و هوای گسترده و موارد دیگر به مشاهدات دادگاه می پردازد که در تحلیل اولیه انتشار گازهای گلخانه ای خارجی پایین دستی ناشی از مصرف نفت تولید شده توسط پروژه در نظر گرفته نشده است.

زیرساخت های اصلاح شده

برای در نظر گرفتن یک جایگزین با زیرساخت های اصلاح شده در منطقه ویژه دریاچه Teshekpuk (TLSA)، پیش نویس SEIS یک جایگزین جدید دارد که با حذف دو مورد از پنج سایت حفاری پیشنهادی، ردپای احتمالی پروژه را از بین می برد. این شامل حذف شمالی ترین سایت حفاری و زیرساخت های مرتبط در TLSA است.

تحت جایگزین، BLM پیش بینی می کند که ConocoPhillips از حقوق اجاره قابل توجهی در TLSA، که یک تالاب مهم زیست محیطی است، چشم پوشی کند.

اثرات بالقوه پروژه Willow

BLM گفت که به منظور ارائه تصویری کامل از اثرات بالقوه پروژه Willow، جایگزین دارای تجزیه و تحلیل محل چهارم حفاری بالقوه است که به تعویق خواهد افتاد. این امر مستلزم یک فرآیند بررسی اضافی تحت قانون سیاست ملی محیط زیست (NEPA) است و برای گنجاندن در جایگزین جدید مورد بررسی قرار نمی گیرد. در همین حال، Earthjustice که با این پروژه مخالفت کرده بود، ادعا کرد که در صورت تایید، Willow بیش از 275 میلیون تن دی‌اکسید کربن را وارد جو می‌کند.

جرمی لیب، وکیل دادگستری زمین، گفت: «ما از اینکه می‌بینیم BLM با در نظر گرفتن طرح Willow به پیش می‌رود، ناامید شدیم، در حالی که به وضوح با اهدافی که این دولت برای دور شدن از سوخت‌های فسیلی و جلوگیری از بدترین پیامدهای بحران آب‌وهوایی تعیین کرده است، ناسازگار است.

این پروژه واحد که میزان حیرت‌انگیز آلودگی آب و هوا را آزاد می‌کند، تهدید می‌کند که با کاهش اقدامات ضروری برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، ما را به طور خطرناکی از مسیر خارج کند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *