چین قیمت سوخت را کاهش داد

,
چین قیمت سوخت را کاهش داد

چین قیمت سوخت را کاهش داد، به گزارش بازار نفت گاز ایران سنگاپور (CIS) – کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات این کشور (NDRC) روز دوشنبه اعلام کرد که چین قیمت سوخت خرده‌ فروشی را در 24 آگوست کاهش داد تا تغییرات قیمت نفت خام در بازار بین‌المللی را بازتاب دهد.

بر اساس ساز و کار قیمت‌گذاری موجود، قیمت سوخت تا 10 روز کاری بر اساس نوسانات قیمت بین‌المللی نفت تعدیل می‌شود. اگر میزان تغییر کمتر از 50 یوآن / تن باشد، هیچ‌گونه تعدیلی انجام نمی‌شود. قیمت‌های منتشرشده از NDRC به‌عنوان سقف قیمت برای خرده‌فروشان عمل می‌کند. آخرین بار چین سقف قیمت سوخت خود را در 27 ژوئیه با 100 یوآن / تن برای بنزین و 95 یوآن / تن برای گازوئیل تنظیم کرد.

ZRCC چین Zhetie Daphoon، Jiangning Chemical را خریداری می‌کند سنگاپور (CIS) – فناوری ارتباطات ژجیانگ چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که زیرمجموعه‌های تحت مالکیت خود Zhetie Daphoon Chemical و Jiangning Chemical را به شرکت پالایش و شیمی Zhenhai (ZRCC) می‌فروشد.

 بازار بنزین، گازوئیل و سوخت جت

ژتی دافون عمدتا 100000 تن در سال کارخانه پلی کربنات (PC) نینگبو در استان ژجیانگ اداره می‌کند. Jiangning Chemical که همچنین در Ningbo مستقر است، عمدتاً یک واحد 100،000 تن در سال مالئیک ان هیدرید (MA) و یک واحد 50،000 تن در سال 50 دیوم متیلات 50 را اداره می‌کند. در بیانیه آمده است که Zhejiang Communications با خنثی‌سازی دارایی‌های شیمیایی، تمرکز بیشتری بر مشاغل اصلی خود یعنی ساخت زیرساخت‌ها دارد. معامله به‌صورت نقدی انجام می‌شود. هنوز هیچ قرارداد نهایی امضا نشده است زیرا ارزیابی دارایی‌های موردنظر همچنان ادامه دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *