کشف الماس صورتی بسیار کمیاب و زیبا

کشف الماس صورتی بسیار کمیاب و زیبا

به گزارش بازار نفت و گاز، کشف الماس صورتی بسیار کمیاب و زیبا، الماس صورتی 170 قیراط تاریخی در لولو کشف شد. معدن لولو از سال 2015 تولید تجاری شده است، در حالی که معدن Mothae در سال 2019 تولید تجاری خود را آغاز کرد.

کشف الماس صورتی 170 قیراطی

شرکت محدود الماس لوکاپا، اندیاما E.P. و Rosas & Petalas، شرکای Sociedade Mineira Do Lulo (“SML”) مفتخرند که بازیابی یک الماس تاریخی 170 قیراطی صورتی نوع IIa را از معدن آبرفتی لولو اعلام کنند.

سنگ صورتی 170 قیراطی یک بازیابی تاریخی است زیرا اعتقاد بر این است که بزرگترین الماس صورتی است که در سیصد سال گذشته کشف شده است. نام این الماس “رز لولو” داده شده است.

کشف بزرگترین الماس صورتی دنیا

امتیاز لولو دارای دو بزرگترین الماس ثبت شده در آنگولا است که بزرگترین آنها سنگ 404 قیراطی “سنگ 4 فوریه” است. این الماس صورتی تاریخی پنجمین الماس بزرگ و بیست و هفتمین الماس +100 قیراط است که تا به امروز در امتیاز لولو بازیابی شده است.

این الماس از طریق مناقصه بین المللی توسط Sodiam E.P، شرکت بازاریابی الماس دولتی آنگولا به فروش می رسد.

رکورد کشف الماس صورتی

دیامانتینو آزودو، وزیر منابع معدنی، نفت و گاز آنگولا گفت: «این رکورد و الماس صورتی تماشایی که از لولو بازیابی شده است، همچنان آنگولا را به عنوان یک بازیگر مهم در صحنه جهانی برای استخراج الماس به نمایش می گذارد و پتانسیل و پاداش برای تعهد و تعهد را نشان می دهد. سرمایه گذاری در صنعت رو به رشد معدن الماس ما.

الماس صورتی بسیار کمیاب و زیبا

دکتر خوزه مانوئل گانگا جونیور، رئیس هیئت مدیره اندیاما، اظهار داشت: محور الماس لولو که رکوردشکنی شده است، دوباره یک سنگ قیمتی گرانبها و بزرگ، این بار یک الماس صورتی بسیار کمیاب و زیبا را ارائه کرده است. این یک روز مهم برای صنعت الماس آنگولا و همکاری طولانی مدت بین اندیاما، لوکاپا و روزاس و پتالاس است.

مدیر عامل شرکت الماس لوکاپا، استفان وترال، گفت: لولو یک منبع آبرفتی استثنایی است و واقعا یک هدیه است. ما یک بار دیگر با یک بهبود تاریخی دیگر بسیار مفتخریم. ما نیز مشتاقانه منتظر پیشرفت تلاش‌های اکتشافی خود هستیم، جایی که اکنون در حال نمونه‌برداری انبوه از کیمبرلیت‌های اولویت‌دار، در جستجوی منابع اولیه کیمبرلیت این الماس‌های استثنایی و با ارزش هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *