کمپین حفاری نفت در سال 2022

بازار های جهانی محصولات نفتی

به گزارش بازار نفت و گاز، نورث هادسون اپراتور حوضه سان خوان LOGOS Resources II را به قیمت 402 میلیون دلار خریداری می کند. LOGOS Resources II که در سال 2016 با تعهد اولیه 150 میلیون دلار تأسیس شد، زمینی به وسعت بیش از 230000 هکتار خالص در حوضه San Juan دارد که در آن تولید خالص فعلی آن 106MMcfe در روز است.

خرید 402 میلیون دلاری

North Hudson Resource Partners و صندوق های وابسته به آن، شرکت بالادستی LOGOS Resources II مستقر در ایالات متحده را از زیرمجموعه های ArcLight Capital Partners به ​​مبلغ حدود 402 میلیون دلار خریداری کرده اند.

خرید توسط شرکت سرمایه گذاری انرژی مستقر در هیوستون با مشارکت تیم مدیریت LOGOS Resources II انجام شد. LOGOS Resources II در حوضه سان خوان فعال است، جایی که مساحتی بالغ بر 230000 هکتار خالص دارد. در سال 2016 با تعهد سرمایه اولیه 150 میلیون دلار تاسیس شد.

LOGOS Resources، نیز توسط ArcLight Capital Partners با تعهد سرمایه 100 میلیون دلاری حمایت شد. LOGOS Resources اکثر دارایی های خود را در سه ماهه سوم 2014 فروخته بود. تولید خالص فعلی LOGOS Resources II 106 میلیون فوت مکعب معادل گاز (MMcfe) در روز است. موجودی مکان های حفاری آن در هسته نفت شیل Mancos و Gallup قرار دارد.

کمپین حفاری در سال 2022

اخیراً، این شرکت یک کمپین حفاری در سال 2022 راه اندازی کرده است که از طریق آن انتظار دارد تا پایان سال تولید خالص خود را به حدود 130 میلیون مکعب مکعب در روز برساند. جی پل مک ویلیامز، مدیر عامل LOGOS Resources و تیم مدیریت موجود، به رهبری عملیات آن ادامه خواهند داد. Mark Bisso، شریک مدیر North Hudson Resource Partners گفت: “ما بسیار خوشحالیم که فرصتی برای همکاری با Jay Paul و تیم LOGOS داریم.

پایگاه تولید قابل توجه

“LOGOS با توجه به تیم مدیریت قوی، پایگاه تولید قابل توجه و پایدار و پایگاه گسترده منابع توسعه نیافته، فرصت قابل توجهی را برای سرمایه گذاران ما ارائه می دهد.” North Hudson Resource Partners بر فرصت های سرمایه گذاری انرژی بالادستی و میانی در آمریکای شمالی متمرکز است. گفته می شود که بیش از 850 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

سبد فعلی شرکت سرمایه گذاری انرژی شامل سهام بیش از 4500 حلقه چاه است. اینها عمدتاً در حوضه پرمین، حوضه سان خوان، حوضه دی جی و شیل هاینزویل قرار دارند.

مک ویلیامز گفت: ما از شراکت با نورث هادسون هیجان‌زده هستیم و از منابع جدید خود برای تسریع توسعه پایگاه ذخایر Mancos و Gallup خود پس از موفقیت برنامه حفاری افقی 2021 خود استفاده خواهیم کرد. سوابق عملیاتی و توسعه ما، برنامه‌های ESG پیشرو در حوضه، و حمایت مالی و استراتژیک ارائه شده توسط نورث هادسون، LOGOS را در موقعیت عالی برای اجرای مرحله بعدی خلق ارزش قرار می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *