گسترش فعالیت های بادی فراساحلی در فیلیپین

گسترش فعالیت های بادی فراساحلی در فیلیپین

به گزارش بازار نفت و گاز، ایبردرولا گزینه ای را در فیلیپین برای گسترش فعالیت های بادی فراساحلی در آسیا تضمین می کند. ایبردرولا به سرمایه‌گذار بلندمدت انرژی‌های تجدیدپذیر بزرگ در این کشور آسیایی تبدیل خواهد شد که به توسعه اقتصادی محلی، مهارت‌ها و ایجاد شغل کمک می‌کند. ایبردرولا در پی تنوع بخشی به تولید انرژی و با هدف تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در باد فراساحلی در کشور فیلیپین است.

گسترش فعالیت های بادی فراساحلی

Iberdrola به گسترش خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه می دهد. این شرکت قراردادی را با Stream Invest Holding AG، یک گروه انرژی‌های تجدیدپذیر سوئیسی، و Triconti ECC Renewables، بزرگترین توسعه‌دهنده مستقل بادی فیلیپین امضا کرده است که گزینه‌ای را برای ورود به پنج پروژه بادی فراساحلی در مراحل اولیه توسعه تضمین می‌کند.

همه پروژه ها قرارداد خدمات انرژی بادی را از وزارت انرژی فیلیپین منعقد کرده اند و به طور مشترک توسط شرکت ها توسعه خواهند یافت. این اتحاد فرصتی را برای ایبردرولا برای ورود به بازار جدید باد فراساحلی در آسیا که دارای پتانسیل رشد قوی در دهه های آینده است باز می کند.

سرمایه گذاری جدید در فیلیپین

این توافقنامه تمایل ایبردرولا را برای سرمایه‌گذاری و بازگشایی پتانسیل عظیم انرژی‌های تجدیدپذیر فیلیپین و کمک به این کشور برای ارائه برنامه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر خود (NREP) برای سال‌های 2020-2040 نشان می‌دهد که سهم 35 درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر را در ترکیب تولید برق تعیین کرده است. تا سال 2030 و 50 درصد سهم تا سال 2040.

با رتبه BBB+ (S&P Global)، رشد تولید ناخالص داخلی مورد انتظار بالای 6 درصد و تقاضای برق تقریباً سالانه 6 درصد از هم اکنون تا سال 2040 افزایش خواهد یافت، ایبردرولا معتقد است که فیلیپین یکی از پویاترین اقتصادها در منطقه آسیا و اقیانوسیه است. موقعیت خوبی برای حمایت از تحول برنامه ریزی شده کشور به سوی آینده انرژی پاک دارد.

Iberdrola به رفاه اقتصادی و اجتماعی جوامعی که در آن فعالیت می‌کند بسیار متعهد است و دارای سابقه اثبات شده مشارکت اجتماعی است، و روابط درستی با اتحادیه‌های کارگری و صنایع محلی با هدف ایجاد زنجیره‌های تامین قوی، پایدار و محلی ایجاد کرده است.

ایبردرولا مطمئن است که برق رسانی به عنوان اهرمی برای تغییر در دنیای پسا کووید عمل خواهد کرد و بنابراین سرمایه گذاری را برای کمک به احیای فعالیت های اقتصادی و ایجاد شغل تسریع کرده است. این تعهد به احیای سبز باعث شده است که در سال 2021 سرمایه گذاری های بی سابقه ای از 10 میلیارد یورو در انرژی های تجدیدپذیر، شبکه های برق هوشمندتر و سیستم های ذخیره سازی در مقیاس بزرگ انجام دهد، با سرمایه گذاری کلی 120 میلیارد یورو از سال 2001 در سراسر جهان.

تنوع بخشی در تولید انرژی

ورود Iberdrola به بازار فیلیپین با استراتژی تنوع بخشی این گروه با هدف تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در باد فراساحلی و در عین حال تثبیت موقعیت خود به عنوان بزرگترین شرکت انرژی تجدیدپذیر در جهان، هماهنگ است.

این قرارداد به سایر معاملات بادی فراساحلی انجام شده توسط این شرکت در سال های اخیر می پیوندد که به توسعه مزارع بادی در دریای بالتیک (Wikinger، Windanker، Baltic Eagle)، دریای شمال (East Anglia ONE، Flagship)، دریای ایرلند اجازه داده است. (غرب Duddon Sands)، ساحل ماساچوست (Vineyard Wind، Park City Wind، Commonwealth Wind) و ساحل بریتانی در فرانسه (Saint Brieuc). Iberdrola دارای دارایی های عملیاتی، خط لوله و سایر مراحل اولیه توسعه تقریباً 35 گیگاوات در بریتانیا، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، لهستان، سوئد، نروژ، تایوان، ژاپن، کره و برزیل است. ایبردرولا 37.4 گیگاوات انرژی تجدیدپذیر در سراسر جهان دارد و دارای خط لوله بیش از 81.5 گیگاوات پروژه های تجدیدپذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *