بازار روزانه ی نفت خام دریای شمال

بازار روزانه ی نفت خام دریای شمال

بازار قیمت نفت در یک هفته گذشته در دریای شمال افزایش حجم محموله های نفت خام Forties و Ekofisk همچنان ادامه دارد پیشنهادات برای محموله های نفت خام WTI Midland که در نوامبر وارد بازار اروپا می شود، کاهش یافت. در آخرین اخبار از بازار نفت خام دریای شمال در 20 سپتامبر، محموله های نفت خام Forties و Ekofisk در بازار نفت خام دریای شمال افزایش یافت.

داده های منتشر شده از سوی نرم افزار تجزیه و تحلیل جریان تجارت جهانی Platts cFlow نشان می دهد که نفتکش Aframax Gstaad Grace برای بارگیری نفت خام  Forties، در روز 15 سپتامبر به پایانه Hound Point  رسید و از زمان خروج از ترمینال در روز 16 سپتامبر در بندر دانبار در اسکاتلند لنگر انداخته است.

داده های Platts cFlow نشان می دهد که علاوه بر این، نفتکش Minerva Alexandra Aframax در روز 19 سپتامبر محموله ی Forties خود را بارگیری کرد و سپس به سمت بندر روتردام حرکت کرده است. همچنین فعالان بازار خاطر نشان کردند که نگرانی هایی در مورد تقاضای آینده ی خریداران بازار آسیا نیز وجود دارد و برخی به شدت معتقدند که تقاضای محموله های نفت خام برای صادرات به آسیا بخصوص برای Forties افزایش خواهد یافت. با نگاهی به داده های Platts cFlow متوجه می شویم که نفتکش  Berica پس از بارگیری Forties در روز های 15 سپتامبر تا 17 سپتامبر، از پایانه ی Teesport  خارج شده و به سمت Humber حرکت کرده است.

تجزیه و تحلیل بازار روزانه ی نفت خام شیرین آسیا و اقیانوسیه

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *