نشت 14000 بشکه نفت خام در خط لوله کیستون

نشت 14000 بشکه نفت خام در خط لوله کیستون

به گزارش بازار نفت و گاز، TC Energy پس از شناسایی نشتی در نزدیکی کانزاس، خط لوله کیستون را بسته است. این شرکت پس از اینکه هشدارهای ایمنی افت فشار را در سیستم تشخیص داد و بخش آسیب‌دیده را برای کنترل نشت به پایین دست، خط لوله را ایزوله کرد.

نشت 14000 بشکه نفت خام

پس از نشت 14000 بشکه نفت خام به یک نهر در شهر واشنگتن، کانزاس، شرکت میانی جریان TC Energy (TransCanada سابق) مستقر در کانادا، سیستم خط لوله کیستون را تعطیل کرد. این شرکت پس از تشخیص افت فشار در سیستم توسط آلارم‌های ایمنی، خط لوله را خاموش اضطراری کرده است.

ایزوله کردن بخش آسیب‌دیده

به گفته TC Energy، بخش آسیب‌دیده جدا شده است و پرسنل و تجهیزات برای کنترل مهاجرت به پایین دست رهاسازی مستقر شده‌اند. بر اساس بیانیه این شرکت، سیستم خاموش خواهد ماند زیرا خدمه به طور فعال درگیر کار برای مهار و بازیابی نفت هستند.

کاهش خطرات محیط زیست

TC Energy در بیانیه خود گفت: تمرکز اصلی ما در حال حاضر سلامت و ایمنی کارکنان و پرسنل در محل، جامعه اطراف و کاهش خطرات برای محیط زیست است. ما بلافاصله رویه‌های واکنش اضطراری خود را فعال کردیم و نظارت بر محیط‌زیست، از جمله نظارت شبانه‌روزی هوا را ایجاد کردیم.

سیستم خط لوله کیستون

سیستم خط لوله کیستون یک سیستم خط لوله نفت بین کانادا و ایالات متحده است که در سال 2010 راه اندازی شد. خط لوله کیستون که متعلق به TC Energy است، 4324 کیلومتر از حوضه رسوبی غرب کانادا در آلبرتا تا پالایشگاه های ایلینویز و تگزاس را طی می کند.

اجرای مقررات ایمنی خطوط لوله

نشت نفت خام از کیستون مشکل ساز تلقی می شود، زیرا این خط لوله مواد ماسه قیر را حمل می کند که تمیز کردن آنها در هنگام ریختن سخت تر است. PHMSA، آژانس دولتی ایالات متحده که مسئول اجرای مقررات ایمنی برای خطوط لوله است، اظهار داشت که نشت در نزدیکی مرز کانزاس با نبراسکا قرار دارد. آژانس به بررسی علت نشت ادامه می دهد و هیچ جدول زمانی برای راه اندازی مجدد خط لوله کی استون اعلام نکرده است. در سال 2016، TransCanada بخشی از خط لوله کیستون را پس از شناسایی نشتی در داکوتای جنوبی، تعطیل کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *