تکمیل توسعه معدن مس Los Pelambres با افزایش سرمایه

تکمیل توسعه معدن مس Los Pelambres با افزایش سرمایه

به گزارش بازار نفت و گاز، هزینه توسعه Los Pelambres Antofagasta به 2.2 میلیارد دلار تغییر یافت. برآورد هزینه تجدیدنظر شده نشان‌ دهنده افزایش 30 درصدی نسبت به برآورد سال گذشته است و به دلیل تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر هزینه‌ها، همراه با تورم عمومی است.

افزایش هزینه توسعه

معدنچی شیلیایی Antofagasta هزینه های سرمایه ای برای توسعه عملیات Los Pelambres خود را از 1.7 میلیارد دلار به 2.2 میلیارد دلار افزایش داده است.

برآورد هزینه اصلاح شده نشان دهنده افزایش 30 درصدی نسبت به برآورد سال گذشته و افزایش 70 درصدی در مقایسه با برآورد اولیه 1.3 میلیارد دلاری است.

آنتوفاگاستا گفت که تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر هزینه‌ها و برنامه ساخت‌ و ساز، همراه با تورم عمومی، دلیل اصلی افزایش هزینه‌ های جاری است.

افزایش تورم عمومی

این شرکت گفت که افزایش تورم عمومی منجر به افزایش قیمت نهاده ها، دستمزدها، مشوق های نیروی کار و هزینه های لجستیک شده است.

به عنوان بخشی از پروژه توسعه Los Pelambres، Antofagasta قصد دارد یک کارخانه آب شیرین کن و خط لوله آب در این سایت بسازد.

Antofagasta گفت که برنامه برای تکمیل پروژه بدون تغییر باقی می ماند.

پیش بینی می شود کارخانه نمک زدایی در نیمه دوم سال جاری و کارخانه تغلیظ توسعه یافته در اوایل سال 2023 تکمیل شود.

انتظار می‌ رود این توسعه سالانه 60000 تن مس در 15 سال اول اضافه کند و بازده کارخانه را از 175000 تن به 190000 تن در روز افزایش دهد.

علاوه بر این، آنتوفاگاستا گزارش داد که تولید مس آن در سه ماهه اول سال 2021 به 138800 تن کاهش یافته است که در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل 24 درصد کاهش داشته است.

تکمیل توسعه معدن مس

در ژانویه، این شرکت فاش کرد که انتظار می‌ رود تکمیل توسعه معدن مس در اوایل نیمه دوم سال 2022 اتفاق بیفتد. در زمان تصویب پروژه، انتظار می‌ رود ساخت و ساز در اوایل سال 2019 آغاز شود و اولین تولید آن در نیمه دوم سال 2019 آغاز شود.

در اوایل این ماه، دولت شیلی علیه BHP، Antofagasta و Albemarle به دلیل آسیب زیست محیطی ادعایی در نمکزارهای شمالی سالار د آتاکاما، اقدام قانونی را آغاز کرد.

به گزارش رویترز، شورای دفاع ایالتی (CDE) اقدام قانونی را در مورد سرعت استخراج از آبخوان Monturaqui-Negrillar-Tilopozo، منبع مهم آب زیرزمینی، آغاز کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *