تولید برق از طریق احتراق قرص های سوخت حاصل از زباله ها

تولید برق از طریق احتراق قرص های سوخت حاصل از زباله ها

به گزارش بازار نفت، Simec Atlantis پیشنهاد می کند که تاسیسات BESS 230 مگاواتی را در سایت Uskmouth نصب کند. این شرکت طرح قبلی خود را برای پروژه تبدیل Uskmouth که خواستار تبدیل نیروگاه زغال‌سنگ موجود برای تولید برق از طریق احتراق قرص‌های سوختی مشتق از زباله است کنار گذاشته است.

سیستم ذخیره‌ سازی انرژی

Simec Atlantis Energy (SAE) برنامه‌هایی برای توسعه یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی باتری 230 مگاواتی (BESS) در سایت Uskmouth، یک انبار ذغال‌سنگ سابق، در نیوپورت، ولز فاش کرد. به گفته شرکت انرژی های تجدیدپذیر، سایت Uskmouth دارای یک اتصال شبکه 230 مگاواتی به همراه زمین و زیرساخت قابل توجه است. Simec Atlantis Energy گفت که این باعث می‌شود آن را به مکان مهمی برای ارائه یک مرکز BESS در مقیاس بزرگ تبدیل کند که از نظر تجاری جذاب است.

Simec Atlantis Energy گزارش غربالگری را در رابطه با پیشنهاد خود برای تاسیسات به شورای شهر نیوپورت ارائه کرده است و با یک شریک نامشخص برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه کار می کند.

طرح‌های پروژه

این شرکت اکنون طرح‌های پروژه تبدیل Uskmouth را که خواستار تبدیل نیروگاه زغال‌سنگ موجود در نیروگاه Uskmouth است کنار گذاشته است. این نیروگاه تبدیل شده برای تولید برق از طریق احتراق قرص های سوخت حاصل از زباله ها برنامه ریزی شده بود. Simec Atlantis Energy به دولت ولز و سهامداران مربوطه در مورد تغییر تصمیم خود اطلاع داده است و درخواست خود را برای تغییر مجوز پس خواهد گرفت.

گراهام رید، مدیر عامل سیمک آتلانتیس انرژی گفت: “تیم و من به شدت در مورد این گام بعدی برای سایت Uskmouth هیجان زده هستیم، که به دستیابی به اهداف خالص صفر بریتانیا کمک می کند، ارزش مهمی را برای تجارت آزاد می کند و به تیم اجازه می دهد تا بر اساس درس ها پیشرفت کند. یاد گرفتیم که به کشورهای سراسر جهان برای دستیابی به اهداف کاهش اتکا به زغال سنگ، افزایش امنیت انرژی و یافتن راه‌حل‌های بلندمدت برای مشکل رو به رشد زباله کمک کنیم.»

این شرکت همچنین اعلام کرد که قراردادی را برای واگذاری اقلامی از نیروگاه که دیگر نیازی به برنامه‌های آینده‌اش برای این سایت نیست، امضا کرده است. قراردادی 1.2 میلیون پوندی با Wye Valley Demolition برای حذف کارخانه و تجهیزات مازاد منعقد کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *