سه مجوز اکتشاف متوالی برای طلا، نقره و فلزات

سه مجوز اکتشاف متوالی برای طلا، نقره و فلزات

به گزارش بازار نفت، وسترن تتیان منابع سه مجوز اکتشاف در کوزوو اعطا کرد. کمیسیون مستقل معادن و مواد معدنی کوزوو (ICMM) سه مجوز اکتشاف پیوسته را که در مجموع 239 کیلومتر مربع را پوشش می دهد، اعطا کرده است. شرکت اکتشاف و توسعه مواد معدنی آریانا ریسورسز مستقر در بریتانیا دارای سه مجوز اکتشاف وسترن تتیان (WTR) در کوزوو است. WTR یک شرکت اکتشاف و توسعه مواد معدنی است که 75 درصد آن متعلق به آریانا است.

مجوز اکتشاف متوالی

کمیسیون مستقل معادن و مواد معدنی کوزوو (ICMM) سه مجوز اکتشاف متوالی را به مساحت 239 کیلومتر مربع اعطا کرده است. مجوزهای اکتشاف پیوسته، از جمله پروژه های Cecelia، Popovo و Lluzhan، در نزدیکی معدن سرب-روی Stanterg قرار دارند.

این پروژه‌ها در امتداد یک تماس ساختاری با روند NW-SE قرار گرفته‌اند که سنگ‌های فرا رسوبی را در برابر الیگوسن در کنار سنگ‌های ماگمایی سن میوسن کمربند معدنی ترپکا قرار می‌دهد. مدیر عامل Western Tethyan Resources منتور دمی گفت: “ما خوشحالیم که اخبار مربوط به صدور سه مجوز اکتشاف در کوزوو را به اشتراک می گذاریم.

سه مجوز اکتشاف

«این سه مجوز روی هم بر روی کمربند پرطرفدار شمال غربی-جنوب شرقی Trepca، میزبان پروژه های کلاس جهانی، مانند معدن Stanterg قرار دارند. ما مشتاقانه منتظر کاوش و توسعه یک پروژه بالقوه دیگر در سطح جهانی از داخل مجوزهای خود هستیم.”

WTR در حال حاضر در حال تکمیل یک برنامه جامع نمونه برداری خاک pXRF در تمامی مجوزها در یک شبکه 250×500 متری است. این شرکت دارای سه درخواست مجوز دیگر در کوزوو است که در انتظار تایید نهایی توسط ICMM است.

کار شناسایی تاریخی و اولیه روی پروژه های انجام شده توسط WTR چندین نتیجه قابل توجه را در سراسر مجوزها نشان داد. نمونه‌برداری جریان-رسوب در منطقه مجوز تا 10 گرم در تن طلا و نمونه‌برداری تخته سنگ تا 19.55 گرم در تن طلا و 684 گرم در تن نقره را نشان داد.

اکتشاف فلزات

مجوزهای اولیه شواهدی از کانی‌سازی طلا، نقره و فلزات پایه را نشان می‌دهند و در نزدیکی معدن Stanterg قرار دارند که حاوی 31 میلیون تن در 76 گرم در تن نقره، 7 درصد سرب و منابع روی است.

مدیر عامل آریانا ریسورس، کریم سنر گفت: “این یک نتیجه عالی برای تتیان غربی است، همانطور که یک دوره بسیار فعال اکتشاف در کوزوو و در منطقه گسترده تر، به ویژه پس از وارد شدن به یک رابطه استراتژیک با شرکت نیومونت در ماه گذشته آغاز می شود.

ایمن سازی سه درخواست اول از شش درخواست مجوز در کوزوو در شروع فصل میدانی نمی توانست در زمان بهتری انجام شود. تیم وسترن تتیان اکنون در حال آغاز کار اکتشاف بیشتر در این دوره تصدی اعطایی، برای تعریف بهتر ماهیت سیستم‌های معدنی و شناسایی مکان‌ها برای آزمایش اولیه حفاری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *