توسعه نیروگاه های پیشرفته زمین گرمایی

توسعه نیروگاه های پیشرفته زمین گرمایی

به گزارش بازار نفت و گاز، همکاری نزدیک Strabag و Exergy در زمینه انرژی زمین گرمایی. هدف اولیه توسعه پروژه های مشترک و گسترش قابل توجه سهم بازار در آلمان است.

نیروگاه های زمین گرمایی

EXERGY International Srl و STRABAG Umwelttechnik GmbH با بخش مهندسی و ساخت و ساز کارخانه خود از درسدن، آلمان، بر روی یک مشارکت گسترده برای توسعه و تحقق نیروگاه های زمین گرمایی کلید در دست با فناوری ORC (چرخه رانکین آلی) توافق کردند. از طراحی فرآیند، مدیریت تایید و مهندسی تا ساخت و ساز، ساخت تجهیزات کلیدی، تحویل، مونتاژ و راه اندازی، تا قراردادهای خدمات بلندمدت و بهره برداری از کارخانه های STRABAG و EXERGY صلاحیت ها و نقاط قوت خود را برای ارائه طیف کامل خدمات برای ساخت کلید در دست نیروگاه های ORC.

توسعه پروژه های مشترک

هدف اولیه توسعه پروژه های مشترک و گسترش قابل توجه سهم بازار در آلمان است که یکی از بزرگترین بازارهای در حال رشد و پویا برای نیروگاه های زمین گرمایی در اروپا است. STRABAG در پیاده‌سازی سیستم‌های فناوری محیطی در انواع و اندازه‌های مختلف تخصص زیادی دارد و قبلاً یک نیروگاه زمین گرمایی کلیدی با فناوری ORC در Garching a ساخته است. د Alz برای SILENOS ENERGY GmbH.

توماس بوشنر، مدیر عامل STRABAG Umwelttechnik GmbH می گوید: “با تولید انرژی خنثی از نظر آب و هوا و بار پایه، ما می توانیم سهم بسیار مهمی در انتقال انرژی در این کشور داشته باشیم. با این حال، گسترش مشارکت به سایر بازارها، به ویژه در اروپای مرکزی و جنوب شرقی، جایی که گروه استراباگ به خوبی تثبیت شده است، نیز در میان مدت در نظر گرفته شده است.”

نیروگاه های پیشرفته زمین گرمایی

در زمینه نیروگاه های پیشرفته دوتایی زمین گرمایی، EXERGY دومین تامین کننده نیروگاه ORC در جهان است و می تواند مجموعه پروژه ای با حدود 450 مگاوات ظرفیت نصب شده داشته باشد. مارکو فراسینتی، مدیر فروش EXERGY International Srl توضیح می‌دهد: «ما صلاحیت‌های فن‌آوری بالغ خود را وارد همکاری می‌کنیم، و از انعطاف‌پذیری و کارایی توربین خروجی شعاعی که خودمان توسعه داده‌ایم و تولید کرده‌ایم، استفاده می‌کنیم». “ما فرصت ارزشمندی برای رشد در بازار آلمان می بینیم که تخصص خود را در فناوری باینری با قابلیت های EPC (مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز) STRABAG ترکیب می کند.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *