پروژه تولید طلا با انتظار تولید اولین شمش طلا در هفته آینده

پروژه تولید طلا با انتظار تولید اولین شمش طلا

به گزارش بازار نفت و گاز، Calidus اولین تولید طلا را در پروژه Warrawoona اعلام کرد. پروژه طلای واراوونا در ناحیه پیلبارا، استرالیای غربی، در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی پورت هدلند و تقریباً 25 کیلومتری جنوب شرقی شهر مربل بار واقع شده است.

تولید طلای Warrawoona

کاوشگر طلای استرالیایی Calidus Resources اولین تولید طلا را از پروژه طلای Warrawoona که دارای مالکیت کامل است، پس از راه اندازی مدار گرانشی اعلام کرد.

Warrawoona یک پروژه طلای توسعه نیافته با حاشیه بالا و قابل توجه است که در منطقه Pilbara شرقی در Pilbara Goldfield، استرالیای غربی واقع شده است.

این پروژه در حال حاضر با راه اندازی مدار شستشو وارد فاز رمپ آپ شده است. انتظار می رود اولین شمش طلا که از مدار آبشویی به دست می آید، هفته آینده ریخته شود.

پروژه طلای Warrawoona

دیو ریوز، مدیر عامل کالیدوس گفت: اولین طلا در زمان و بودجه، اوج تلاش باورنکردنی همه کارمندان و پیمانکاران درگیر در Warrawoona است.

با تولید در حال انجام و درآمدزایی، ما شروع به پی ریزی پایه های رشد مداوم کرده ایم.

جریان نقدی از Warrawoona فرصت‌هایی را برای افزایش تولید از طریق توسعه ذخایر Blue Spec ما فراهم می‌کند و به تامین مالی اکتشاف بسیار امیدوارکننده طلا و لیتیوم ما کمک می‌کند.

پروژه Warrawoona در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی پورت هدلند و نزدیک به 25 کیلومتری جنوب شرقی شهر Marble Bar واقع شده است.

اجاره های معدنی شامل چشم انداز Klondyke در پروژه طلایی Warrawoona، یکی از قدیمی ترین کمربندهای سنگ سبز در Pilbara Craton قرار دارد.

چشم انداز پروژه

با توجه به به‌روزرسانی منابع ارائه شده توسط مشاوران Optiro و Widenbar & Associates در ژوئن 2020، چشم انداز دارای 43.7Mt @ 1.06g/t Au برای 1.5 میلیون اونس منبع است.

همچنین دارای ذخایر معدنی اثبات شده و احتمالی 13.6Mt @ 1.2g/t برای 519000 اونس است که 71% از منابع معدنی به‌عنوان اندازه‌گیری شده و مشخص شده تعیین شده است.

یک مطالعه امکان سنجی مثبت (FS) در سپتامبر 2020 نشان داد که یک عملیات طلای با حاشیه بالا با تولید طلا 90000 اونس در هر اونس به قیمت 1290 دلار در هر اونس AISC در طول عمر معدنی اولیه هشت ساله انجام شد.

در آگوست سال گذشته، Calidus Resources پس از نصب سنگ شکن اولیه در کارخانه فرآوری، عملیات استخراج در پروژه طلای Warrawoona را به طور رسمی آغاز کرد.

این شرکت بیش از 50 درصد از ساخت و ساز را تکمیل کرده است و قصد دارد سنگ معدن استخراج شده را به pad run of mine (ROM) عرضه کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *