سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری برای منافع جدید نفت و گاز

سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری برای منافع جدید نفت و گاز

به گزارش بازار نفت، JAPEX پانصد میلیون دلار در توسعه تجارت نفت ایالات متحده سرمایه گذاری می کند. این شرکت سرمایه گذاری را بر اساس منافعی که قبلاً خریداری شده و در اواخر سال جاری خریداری خواهد شد، انجام خواهد داد.

توسعه نفتی محدود

اکتشاف نفت ژاپن (JAPEX)، از طریق شرکت تابعه خود JAPEX (U.S.) (JUS)، قرار است نزدیک به 500 میلیون دلار برای توسعه منافع نفتی محدود در جنوب ایالات متحده سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری های فشرده نفتی در یک دوره سه ساله از سال 2022 تا 2024 انجام خواهد شد.

این شرکت سرمایه گذاری را بر اساس منافعی که قبلاً خریداری شده و آنهایی که قرار است در اواخر سال جاری خریداری شوند، انجام خواهد داد.

کسب منافع توسعه

در سال 2012، JUS از طریق کسب منافع توسعه در تشکیلات ایگل فورد در میدل مک‌کاون، جنوب تگزاس، وارد تجارت تنگاتنگ توسعه نفت در ایالات متحده شد. این شرکت در سال 2013 به غیر از سرمایه گذاری در توسعه در منافع به دست آمده، سهام دیگری را در همان تشکیلات خریداری کرد.

JAPEX اظهار داشت: در این بازه زمانی، JAPEX دانش تجارت فشرده توسعه نفت را انباشته کرده است. در ژانویه امسال، JUS در پروژه‌های توسعه نفت فشرده در سازند ایگل فورد در جنوب تگزاس، منافع چاه‌های خاصی را خریداری کرد. این شرکت همچنین به دست آوردن منافع اضافی چاه در توسعه سازند ایگل فورد و سازند وودفورد در جنوب اوکلاهاما نهایی شده است.

منافع جدید نفت و گاز

JAPEX قصد دارد در دستیابی به منافع جدید نفت و گاز خارج از کشور تحت “برنامه مدیریت JAPEX 2022-2030” که در مارس 2022 تدوین شده است، سرمایه گذاری کند. بر اساس این استراتژی، توسعه تشکیلات شیل (محکم) در آمریکای شمالی یک منطقه تمرکز کلیدی برای شرکت برای به دست آوردن موقعیت های جدید است.

در ژانویه 2020، JAPEX تولید نفت خام سنگین را از سازند Takinoue در میدان Yufutsu در جزیره Hokkaido در ژاپن آغاز کرد. سازند Takinoue یک مخزن کم عمق است که در بالای مخازن تولید فعلی میدان نفت و گاز خشکی در شهر Tomakomai واقع شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *