راه اندازی کارخانه لیتیوم هیدروکسید یا کربنات برای پروژه لیتیوم

راه اندازی کارخانه لیتیوم هیدروکسید یا کربنات برای پروژه لیتیوم

به گزارش بازار نفت و گاز، ماینینگ سایونا 136 میلیون دلار برای راه اندازی مجدد پروژه لیتیوم NAL در کانادا جمع آوری می کند. شرکت استرالیایی همچنین از درآمد حاصله برای حمایت از استراتژی رشد خود استفاده خواهد کرد که شامل توسعه Authier و ارزیابی Moblan و به روز رسانی مطالعات امکان سنجی است.

شروع مجدد عملیات لیتیوم

Sayona Mining صد و نود میلیون دلار استرالیا (136.6 میلیون دلار) را از طریق یک شرکت نهادی جمع‌آوری کرده است تا اساساً برای شروع مجدد عملیات لیتیوم آمریکای شمالی (NAL) خود در کبک، کانادا تأمین مالی کند. این شرکت استرالیایی همچنین از درآمد حاصله برای حمایت از استراتژی رشد خود استفاده خواهد کرد.

ماینینگ سایونا 75 درصد از سهام پروژه NAL را در اختیار دارد، جایی که با لیتیوم Piedmont (25 درصد) شریک است. این شرکت ها قصد دارند در سه ماهه اول سال 2023 تولید کنسانتره اسپودومن را در پروژه کانادایی از سر بگیرند.

استخدام کارکنان ارشد برای پروژ

طبق گفته‌های Sayona Mining، اقلام کلیدی طولانی مدت ایمن شده‌اند و استخدام کارکنان ارشد برای پروژه لیتیوم انجام شده است. این شرکت انتظار دارد که متمرکز کننده NAL را در اواخر سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه چهارم 2022 راه اندازی کند. احتمالاً یک مطالعه امکان سنجی قطعی (DFS) توسط شرکت در نیمه دوم سال جاری منتشر خواهد شد. DFS اقتصاد یک NAL یکپارچه بزرگتر و پایگاه و عملیات منبع Authier شرکت را ارزیابی خواهد کرد.

کارخانه لیتیوم هیدروکسید یا کربنات

این شرکت همچنین در حال مطالعه امکان نصب یک کارخانه لیتیوم هیدروکسید یا کربنات در NAL است. انتظار می رود که این امکان افزایش ارزش افزوده به عملیات را فراهم کند و از استراتژی باتری دولت کبک حمایت کند.

برت لینچ، مدیر عامل ماینینگ سایونا، گفت: قرار دادن رای اعتماد اصلی به توانایی ما برای تبدیل NAL به یک تولیدکننده پایدار و سودآور فلزات کلیدی باتری است. می‌خواهم از همه سرمایه‌گذارانمان، چه موجود و چه جدید، برای حمایت از Sayona تشکر کنم، زیرا ما به سمت تبدیل شدن به اولین تولیدکننده محلی اسپودومن در آمریکای شمالی و در نهایت حرکت به سمت پایین دست برای کسب ارزش افزوده بیشتر از پایگاه منابع لیتیوم در حال گسترش خود پیش می‌رویم. ”

جدا از شروع مجدد عملیات NAL، این شرکت از درآمد حاصل از این مکان برای گسترش و توسعه پایگاه منابع شمالی Hub خود در کبک، که شامل پروژه لیتیوم Moblan است، استفاده خواهد کرد.

بازسازی و مطالعات

به طور کلی، این شرکت 100 میلیون دلار استرالیا (72 میلیون دلار) برای بازسازی و مطالعات NAL، سی و پنج میلیون دلار استرالیا (25 میلیون دلار) برای توسعه Authier، و 25 میلیون دلار استرالیا (18 میلیون دلار) برای ارزیابی Moblan و به روز رسانی مطالعات امکان سنجی اختصاص خواهد داد.

همچنین 15 میلیون دلار استرالیا (11 میلیون دلار) را برای فعالیت های اکتشاف و ارزیابی پروژه هزینه خواهد کرد و مبلغ مشابهی را به سرمایه در گردش و هزینه های پیشنهادی اختصاص خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *