تاسیس نیروگاه جدید در معدن طلای لیفا در گینه

تاسیس نیروگاه جدید در معدن طلای لیفا در گینه

به گزارش بازار نفت و گاز، نوردگلد نیروگاه جدیدی را در معدن طلای لیفا در گینه راه اندازی می کند.

Nordgold معدن Lefa را در سال 2010 به دست آورد. از آن زمان، این شرکت تقریباً 1.5 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری کرده است و از این طریق موقعیت خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو طلا در گینه حفظ کرده است.

نیروگاه جدید در معدن طلای لیفا

Nordgold Group، تولیدکننده طلا در سطح بین‌المللی، خوشحال است که راه‌اندازی نیروگاه جدید ۳۳ مگاواتی را در معدن Lefa – یکی از بزرگترین معادن طلا در گینه اعلام کند.

این پروژه 30 میلیون دلاری توسط گروه خدمات تولیدی پیشرو در چین SUMEC، یکی از اعضای کلیدی شرکت ملی صنعت ماشین آلات چین (SINOMACH) طراحی و ساخته شد.

نیروگاه جدید نفت کوره سنگین

نیروگاه جدید نفت کوره سنگین (HFO) جایگزین تأسیسات قدیمی شده است و به نوبه خود مصرف سوخت برای تولید برق را تا 15 درصد و روغن موتور را 30 درصد کاهش می دهد. این منجر به کاهش 17000 تنی انتشار گازهای گلخانه ای در سال خواهد شد که مطابق با اهداف تغییر اقلیم Nordgold و همچنین تعهدات آن به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل است.

تامین تجهیزات اصلی تولید نیروگاه

صنایع سنگین هیوندای، بزرگترین شرکت کشتی سازی جهان و پیشرو در تولید ماشین آلات صنایع سنگین، تجهیزات اصلی تولید نیروگاه را تامین می کند. این نیروگاه علاوه بر افزایش پایداری منبع برق برای بیش از 15 سال عمر من Lefa، کاهش قابل توجهی در هزینه های عملیاتی را ممکن می سازد. علاوه بر این، نصب جدیدترین سیستم های تشخیص حریق ایمنی کارکنان را افزایش می دهد.

در طول ساخت و ساز، صدها شغل اضافی ایجاد شد و مواد اصلی ساختمانی ضروری از جمله ماسه، سیمان، شن و غیره به صورت محلی از تامین کنندگان گینه تامین شد.

مدیر پروژه نیروگاه جدید برایان نلفا

«خوشحالم که بگویم ساخت نیروگاه جدید لیفا را تکمیل کرده ایم. مایلم از شرکای خود از SUMEC و هیوندای و تیم حاضر در زمین که این پروژه بلندپروازانه را تنها در 18 ماه انجام دادند تشکر کنم. ما با وجود شرایط چالش برانگیز یک بیماری همه گیر جهانی به این موفقیت دست یافته ایم. نیروگاه ما را قادر می سازد تا هم انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهیم و هم تولید برق پایدار را برای معدن لیفا فراهم کنیم و از گسترش بالقوه منابع معدن در منطقه حمایت کنیم. ما متعهد به سرمایه گذاری در گینه و انتقال دانش در زمینه فناوری پیشرفته به آفریقا هستیم.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *