خرید معدن کرین هیل فلزات پلاتین

خرید معدن کرین هیل فلزات پلاتین

به گزارش بازار نفت و گاز، Magna Mining مالک معدن کرین هیل Loncan را به دست آورد. از طریق این خرید، مگنا دارایی‌های اصلی Loncan پروژه Denison و معدن نیکل-مس-PGM (فلزات گروه پلاتین) کرین هیل را که هر دو در حوضه سادبری انتاریو، کانادا واقع شده‌اند، به دست خواهد آورد.

خرید معدن کرین هیل

شرکت کانادایی اکتشاف و توسعه فلزات Magna Mining قراردادی قطعی برای خرید Lonmin Canada (Loncan) با مبلغ کلی 16 میلیون دلار کانادا (12.4 میلیون دلار) امضا کرده است.

بر اساس مفاد این قرارداد، Loncan و سهامداران آن، از جمله Sibanye UK، Wallbridge Mining و دیگران، مبلغ 13 میلیون دلار کانادا را به صورت نقد دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، مگنا قرار است پرداخت 3 میلیون دلار کانادا را به تعویق بیندازد.

معدن کرین هیل

Loncan مالک پروژه Denison و معدن نیکل-مس-PGM (فلزات گروه پلاتین) کرین هیل است که در گذشته در حوضه سادبری در انتاریو، کانادا واقع شده اند.

مگنا هر دو عملیات را از طریق اکتساب به دست خواهد آورد، که مشروط به ارضای برخی از شرایط بسته شدن مرسوم، از جمله تایید TSXV است.

جیسون جساپ، مدیرعامل مگنا گفت: معدن کرین هیل برای بیش از 80 سال تولیدکننده مهمی در حوضه سادبری بود و ما معتقدیم که پروژه دنیسون این پتانسیل را دارد که ارزش فوق‌العاده‌ای را از طریق توسعه منابع معدنی باقی‌مانده تاریخی و اکتشافات اضافی در آن بیافزاید. ویژگی.

“بسته شدن موفقیت آمیز این معامله برای مگنا متحول خواهد شد و چندین همکاری بالقوه با پروژه شکسپیر مرحله پیشرفته و کاملا مجاز Magna دارد.”

بهره‌برداری از معدن کرین هیل

معدن کرین هیل در سه دوره مجزا بین سال‌های 1906 و 2002 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در مجموع 20.3 میلیون تن با درجه‌بندی 1.3 درصد نیکل، 1.1 درصد مس، 1.6 گرم در تن Pt+Pd+Au تولید کرده است.

پس از بسته شدن معدن در سال 2018، Loncan قراردادی را با Vale Canada برای انتقال و توسعه پروژه Denison امضا کرد.

قرارداد معدن کرین هیل

طبق قرارداد، شرکت حق دارد قرارداد موجود با Vale، از جمله حقوق دسترسی و حق امتیاز خالص بازده ذوب (NSR) را به ارث ببرد.

در اکتبر 2019، والبریج 20 درصد از سهام این پروژه را به دست آورد و به عنوان اپراتور منصوب شد. مگنا گفت که توافق آن با Loncan پس از بسته شدن نامعتبر خواهد بود.

این شرکت در نظر دارد با جمع آوری 20 میلیون دلار کانادا از طریق یک مکان خصوصی که تا پایان این ماه تکمیل می شود، این خرید را تامین مالی کند.

Desjardins Capital Markets به عنوان مشاور مالی و بنت جونز به عنوان مشاور حقوقی Magna در این معامله خدمت کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *