پروژه توسعه 245 میلیون دلاری Der Brochen در آفریقای جنوبی

پروژه توسعه 245 میلیون دلاری Der Brochen در آفریقای جنوبی

به گزارش بازار نفت و گاز ، آمپلاتز پروژه توسعه 245 میلیون دلاری Der Brochen در آفریقای جنوبی را تایید کرد. انتظار می رود که پروژه تمدید عمر معدن را بیش از 30 سال افزایش دهد. انگلو امریکن پلاتینیوم (Amplats) برای پروژه تمدید عمر Mototolo / Der Brochen در آفریقای جنوبی 3.9 میلیارد R (245 میلیون دلار) مجوز داده است. این پروژه با استفاده از زیرساخت های موجود Mototolo، استخراج را به منبع Der Brochen مجاور و رو به پایین گسترش می دهد.

سنگ معدن Der Brochen UG2 برای استفاده از همان روش استخراج تخته و ستون که برای معدن Mototolo استفاده می شود، برنامه ریزی شده است. این یک عملیات کاملاً مکانیزه خواهد بود. این پروژه شامل توسعه یک شفت جدید برای جایگزینی ذخایر رو به اتمام Mototolo است که شامل شفت های Lebowa و Borwa می شود. شفت جدید برای حفظ نرخ استخراج 240000 تن در ماه نصب خواهد شد.

توسعه پروژه

انتظار می رود پروژه توسعه Der Brochen عمر معدن را بیش از 30 سال افزایش دهد. این بخشی از تلاش های شرکت برای به حداکثر رساندن ارزش از مجموعه اصلی دارایی های خود است. پیش‌بینی می‌شود که تولید از Mototolo/Der Brochen حدود 250000 اونس PGM در سال باشد، پس از تکمیل پروژه رفع گلوگاه متمرکزکننده در سه ماهه سوم سال 2021.

Natascha Viljoen، مدیر عامل شرکت Anglo American Platinum گفت: «پروژه Der Brochen نمونه‌ای از گزینه‌های توسعه با کیفیت بالا و کم هزینه است که ما در مجموعه دارایی‌های موجود خود در دسترس داریم که به ما امکان می‌دهد به ارائه بازدهی پیشرو صنعت به سهامداران ادامه دهیم.

ما همچنین در حال پیشرفت در جریان های کاری مختلف خود در Mogalakwena هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که پتانسیل کامل این منبع در سطح جهانی را به نفع ذینفعان برای چندین دهه آینده درک می کنیم.

علاوه بر این، عملکرد قوی عملیات پردازش ما در طول دوره نشان دهنده کار قابل توجهی است که ما برای بهبود قابلیت اطمینان دارایی در تجارت انجام داده ایم.

با وجود چالش‌های ناشی از کووید-۱۹، کسب‌وکار ما برای ادامه بهره‌مندی از اصول اساسی بازار PGM در موقعیت خوبی قرار دارد. انتظار می رود اجرای پروژه تمدید عمر Mototolo / Der Brochen در سه ماهه اول سال 2022 آغاز شود.

سرمایه گذاری روی این پروژه در یک دوره شش ساله انجام می شود و بخش قابل توجهی از آن در سال های 2022، 2023 و 2024 انجام می شود. به طور جداگانه، Anglo American برنامه هایی را برای تغییرات طراحی در پروژه Woodsmith polyhalite در بریتانیا اعلام کرده است. این شرکت انتظار دارد که تغییرات در طراحی زیرساخت معدن منجر به برنامه ریزی متفاوت ساخت و ساز و افزایش تولید شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *