ارائه خدمات معدنی برای استخراج و نگهداری

ارائه خدمات معدنی برای استخراج و نگهداری

به گزارش بازار نفت و گاز، Thiess برای ارائه خدمات معدنی برای پروژه Iron Bridge در استرالیا انتخاب شد. طبق قرارداد اولیه سه ساله، انتظار می رود که شرکت خدمات معدن مستقر در استرالیا خدمات استخراج و نگهداری و خدمات مدیریت دارایی را ارائه دهد.

ارائه خدمات معدنی

ارائه‌دهنده خدمات معدنی مستقر در استرالیا، Thiess به عنوان ارائه‌دهنده خدمات معدنی برای پروژه پل آهنین، واقع در استرالیای غربی منصوب شده است. طبق قرارداد اولیه سه ساله، این شرکت استرالیایی خدمات استخراج و نگهداری و خدمات مدیریت دارایی را ارائه خواهد کرد.

محصول کنسانتره مگنتیت آهن

Thiess قصد دارد محصول کنسانتره مگنتیت آهن با عیار بالا 67% را در پیلبارا ارائه کند و در سه سال اول بیش از 700 میلیون دلار درآمد ایجاد کند. این شرکت در نظر دارد از این ماه کار پروژه پل آهنین را آغاز کند.

ارائه راه حل های استخراج پایدار

مایکل رایت، مدیر اجرایی و مدیر عامل Thiess، گفت: این یک پروژه مهم برای Thiess است زیرا ما استراتژی خود را برای تنوع بخشیدن به کالاها و ارائه راه حل های استخراج پایدار برای مشتریان خود دنبال می کنیم.

انتصاب Thiess توانایی ماینینگ، شهرت برای بسیج و عملکرد عملیاتی، تمرکز ما بر فناوری و تعهد و اعتبار قوی ESG ما را تقویت می‌کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم Iron Bridge برای ارائه نتایج برجسته در استخراج و پایداری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که از انتظارات مشتری فراتر خواهیم رفت.

سرمایه گذاری مشترک روی پروژه آهنی

پروژه پل آهنی متعلق به یک سرمایه گذاری مشترک بین یکی از شرکت های تابعه Fortescue Metals با 69 درصد سهام و فولاد Formosa با 31 درصد باقی مانده است. در حال حاضر تحت یک پروژه 2.6 میلیارد دلاری، پس از تکمیل موفقیت آمیز مرحله اول 500 میلیون دلاری، که شامل ساخت کارخانه های آزمایشی و نمایشی در مقیاس بزرگ می شود، در حال توسعه و گسترش است.

تولید معدن مگنتیت

انتظار می رود که معدن مگنتیت سالانه 22 میلیون تن مرطوب (wmtpa) محصول کنسانتره مگنتیت با عیار بالا تولید کند. انتظار می‌رود این معدن بیش از 20 سال عمر معدنی داشته باشد، با نسبت نواری 0.6 و 30 درصد بازیافت انبوه، و انتظار می‌رود اولین سنگ معدن در نیمه اول سال 2022 تولید شود.

وست اسپنسر خوزه، مدیر کل اجرایی Thiess در استرالیا گفت: ما مشتاقانه منتظر ایجاد پروژه ای هستیم که برای مشتری ما، مردم ما و جوامع اطراف ارزش ارائه کند. ما بر مشارکت اجتماعی و ایجاد فرصت‌هایی برای مشاغل متعلق به نیامال و مسیرهای اشتغال برای مردم محلی متمرکز هستیم.

ارائه‌دهنده خدمات معدن

در اوایل ماه گذشته، Thiess به عنوان ارائه‌دهنده خدمات معدن برگزیده برای پروژه مس-طلای Hillside در شبه جزیره یورک در استرالیای جنوبی معرفی شد. بر اساس این قرارداد، انتظار می رود که این شرکت خدمات معدنی را ارائه دهد و ناوگان معدنی را برای پشتیبانی از عملیات مس گرین فیلد اداره و نگهداری کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *