تاسیسات ذخیره‌ سازی گاز طبیعی مایع

تاسیسات ذخیره‌ سازی گاز طبیعی مایع

به گزارش بازار نفت و گاز، تاسیسات ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع. آتلانتا گاز لایت از قرار دادن سقف برای دومین مخزن ذخیره سازی LNG در Ball Ground، جورجیا خبر داد. پیشرفت ساخت و ساز با نقطه عطف عمده ادامه دارد.

تاسیسات ذخیره‌سازی LNG

آتلانتا گاز لایت امروز اعلام کرد که دومین تاسیسات ذخیره‌سازی LNG خود را در 2 آگوست در تاسیسات گاز طبیعی مایع (LNG) خود در شهرستان چروکی قرار داده است. با وزن 444 تن یا به اندازه 11 نهنگ گوژپشت، سقف گنبدی آن تقریباً 200 فوت قطر و 36 فوت ارتفاع دارد. بالا بردن هوای سقف تقریباً 4 ساعت طول کشید. ساخت پوسته داخلی مهار LNG در دیوار بیرونی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. پس از تکمیل، مخزن LNG جدید 2 میلیارد فوت مکعب استاندارد گاز طبیعی را در محل ذخیره خواهد کرد تا نیازهای گاز طبیعی آتلانتا را تامین کند.

ساخت تاسیسات ذخیره سازی LNG

ساخت تاسیسات ذخیره سازی LNG از نوامبر 2021 در حال انجام است و طی سه سال آینده در مرحله تکمیل خواهد شد.

زیرساخت حیاتی گاز طبیعی

پدرو چری رئیس و مدیر عامل شرکت آتلانتا Gas Light می‌گوید: قرار دادن سقف مخزن ذخیره‌سازی LNG نقطه عطفی برای این پروژه است که نشان‌دهنده کار سخت و فداکاری تیم ما در نزدیک‌تر شدن این تأسیسات به بهره‌برداری است. این پروژه LNG زیرساخت حیاتی گاز طبیعی است که برای ادامه ارائه سوخت به مشتریان خود به طور ایمن و قابل اطمینان در دهه هایی که تقاضا در بالاترین حد خود است، ضروری است.

افزایش ظرفیت تاسیسات

این پروژه به گاز لایت آتلانتا اجازه می دهد ظرفیت تاسیسات را دو برابر کند، گاز را در زمانی که مقرون به صرفه است ذخیره کند و سپس در دوره های اوج تقاضا در شهرستان و مناطق اطراف به آن عرضه دسترسی داشته باشد.

گاز طبیعی مایع

گاز طبیعی مایع، گاز طبیعی است که برای حمل و نقل و ذخیره سازی به حالت مایع، در حدود -260 درجه فارنهایت خنک شده است. حجم گاز طبیعی در حالت مایع حدود 600 برابر کمتر از حجم گاز طبیعی آن در خط لوله گاز طبیعی است. در حالی که به عنوان LNG ذخیره می شود، برای استفاده توسط مشتریان به حالت گازی خود باز می گردد یا مجدداً گازی می شود.

توسعه ظرفیت یکپارچه

این تسهیلات بخشی از اولین برنامه توسعه ظرفیت یکپارچه (i-CDP) آتلانتا گاز است که توسط کمیسیون خدمات عمومی جورجیا در نوامبر 2021 تصویب شد. آن را قادر می سازد تا تقاضای فزاینده را برآورده کند و خدمات مشتری برتر را ارائه دهد و در عین حال به تامین نیازهای انرژی ایالت به صورت ایمن و قابل اطمینان ادامه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *