تولید انرژی تجدیدپذیر از باگاس پسماند فیبری نیشکر

تولید انرژی تجدیدپذیر از باگاس پسماند فیبری نیشکر

به گزارش بازار نفت و گاز، تولید انرژی تجدیدپذیر از باگاس پسماند فیبری نیشکر. آلبیومای فرانسه در حال مذاکره با KKR بر سر پیشنهاد خرید احتمالی است. این شرکت پروژه های انرژی خورشیدی، زیست توده و انرژی زمین گرمایی را در مناطق تحت کنترل فرانسه خارج از اروپا، کلان شهر فرانسه، موریس و برزیل توسعه می دهد.

توسعه پروژه ها

آلبیوما، یک شرکت فرانسوی انرژی‌های تجدیدپذیر، گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر برگزاری مذاکرات اولیه با KKR در مورد پیشنهاد خرید احتمالی از این شرکت سهامی خاص را تایید کرده است.

به گفته آلبیوما، هیچ اطمینانی وجود ندارد که مذاکرات به نتیجه برسد.

این شرکت در حال توسعه پروژه های انرژی خورشیدی، زیست توده و انرژی زمین گرمایی در مناطق تحت کنترل فرانسه خارج از اروپا، کلانشهر فرانسه، موریس و برزیل است.

اولین نیروگاه زمین گرمایی

سال گذشته، این شرکت اولین نیروگاه انرژی زمین گرمایی خود را در ترکیه خریداری کرد. در فوریه 2022، این شرکت اقدام به خرید یک نیروگاه زمین گرمایی 18 مگاواتی در همان کشور کرد.

طبق گزارش بلومبرگ، آلبیوما ارزش بازاری در حدود 1.2 میلیارد یورو دارد.

این نشریه به نقل از منابع نامشخص گزارش داد که این شرکت فرانسوی می‌تواند از سایر شرکت‌های سهام خصوصی، سرمایه‌گذاران زیرساخت و همچنین شرکت‌های نفت و گازی که می‌خواهند قرار گرفتن در معرض انرژی‌های تجدیدپذیر را افزایش دهند، علاقه‌مند شود.

هفته گذشته، آلبیوما رشد سالانه 7 درصدی را در درآمد خالص خود برای کل سال 2021 به 59 میلیون یورو گزارش داد. درآمد این شرکت برای سال 2021 573.3 میلیون یورو بود که 13 درصد نسبت به درآمد سال 2020 افزایش داشت.

گفته می شود که بیش از 25 سال با صنعت شکر برای تولید انرژی تجدیدپذیر از باگاس که پسماند فیبری نیشکر است، مشارکت دارد.

در اواخر سال 2018، این شرکت Eneco France، توسعه دهنده نیروگاه های فتوولتائیک را خریداری کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *