خدمات مشاوره اکتشاف نفت و گاز در نامیبیا

اکتشاف نفت و گاز در نامیبیا

خدمات مشاوره اکتشاف نفت و گاز در نامیبیا به گزارش بازار نفت و گاز:

 بر اساس استراتژی‌ های تولید Cloudbreak برای شرکت در اکتشاف نفت و گاز در نامیبیا. Cloudbreak به عنوان یک شریک مالی عمل می کند و در کمیته عملیاتی مشترک خواهد نشست که به شرکت هدایت می کند و اطلاعات فنی را بررسی می کند.

اکتشاف نفت و گاز در نامیبیا

Cloudbreak Discovery PLC (LSE: CDL) خرسند است اعلام کند که با Gondwana Petroleum Namibia Pty Ltd. (“Gondwana”)، Timeworn Investments Pty Ltd. (“Timeworn”) یک قرارداد همکاری برای کاربرد معدنی (“MACA”) منعقد کرده است. ، شرکت مشاوره نفت و گاز پایونیر (“Pioneer”) و یک مدیر دارایی مستقر در سوئیس (“SBAM”) (“گروه”). هدف MACA این است که به طور مشترک برای ارائه درخواستی برای دریافت مجوز اکتشاف نفت 1724 (“بلوک 1724”) در نامیبیا کار کند.

شریک مالی و عملیاتی

Cloudbreak به عنوان یک شریک مالی عمل می کند و در کمیته عملیاتی مشترک که جهت شرکت را هدایت می کند و اطلاعات فنی را بررسی می کند، خواهد نشست. به عنوان بخشی از MACA، Cloudbreak نامه ای از آسایش مالی ارائه کرده است که با درخواست برای بلوک 1724 به وزارت معادن و انرژی در نامیبیا ارسال شده است. اگر بلوک به گروه اعطا شود، Cloudbreak ضمانت مالی مورد نیاز را تا سقف 120000 دلار برای حمایت از ابتکارات اکتشافی در طول سال اول ارائه خواهد کرد.

ضمانت نامه مالی به محض عملی شدن توسط یک هلدینگ جدید جایگزین خواهد شد. در ازای مشارکت Cloudbreak به عنوان شریک مالی، 10 درصد سود در بلوک 1724 دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، در صورتی که جایزه بلوک 1724 توسط وزارت معادن و انرژی ارائه شود، MACA با یک توافقنامه قطعی قبل از پذیرش جایگزین خواهد شد.

روش‌ شناسی و استراتژی‌ های تولید

کیلر هاردی، رئیس و مدیر عامل کلود بریک، اظهار داشت: با استقرار روش‌ شناسی و استراتژی‌ های تولید پروژه در بخش انرژی، Cloudbreak فرصتی برای گسترش دامنه پروژه‌های اکتشاف و توسعه ما دارد. اکتشافات اخیر چندین شرکت انرژی بزرگ و متوسط ​​جهانی در نامیبیا فرصت قابل توجهی را برای مشارکت در طرح‌ های اکتشافی جدید در این کشور باز کرده است. شرکای محلی ما برای چندین دهه در حال کاوش و مشاوره در منطقه بوده اند و ما هیجان زده هستیم که با آنها برای پیشبرد این فرصت همکاری کنیم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا سهامداران را در جریان پیشرفت خود قرار دهیم.

واکنش فراورده های نفتی آسیا+۱۴۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *