خرید شرکت زیرساخت میانی Exterran به مبلغ 735 میلیون دلار

خرید شرکت زیرساخت میانی Exterran به مبلغ 735 میلیون دلار

به گزارش بازار نفت و گاز، Enerflex شرکت زیرساخت میانی Exterran را با قیمت 735 میلیون دلار خریداری می کند. انتظار می‌رود این معامله با هدف ایجاد یک ارائه‌دهنده جهانی یکپارچه با ارزش شرکتی 1.5 میلیارد دلاری، Enerflex را قادر به افزایش مقیاس و کارایی برای تقویت توانایی خود در ارائه خدمات به مشتریان در بازارهای مهم انتقال گاز طبیعی، آب و انرژی کند.

خرید Exterran

Enerflex با خرید Exterran، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های زیرساخت میان‌جریان مستقر در ایالات متحده، در یک معامله کل سهام به ارزش حدود 735 میلیون دلار موافقت کرده است. هدف از ادغام این شرکت ها ایجاد یک ارائه دهنده جهانی یکپارچه با ارزش سازمانی 1.5 میلیارد دلار است. این شرکت به عنوان Enerflex فعالیت خواهد کرد و دفتر مرکزی آن در کانادا ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر، Enerflex فشرده سازی گاز طبیعی، پردازش نفت و گاز، تجهیزات تولید برق و سیستم های تبرید را تامین می کند. این شرکت کانادایی گفت که این معامله باعث افزایش مقیاس و کارایی برای تقویت توانایی آن در ارائه خدمات به مشتریان در بازارهای مهم انتقال گاز طبیعی، آب و انرژی خواهد شد. Enerflex گفت: علاوه بر این، ارزش سهامداران را از طریق افزایش پایدار در سودآوری و تولید جریان نقدی بهبود می بخشد.

مدیر عامل Enerflex

مارک روسیتر، رئیس و مدیر عامل Enerflex گفت: «این معامله بلافاصله به سهامداران جلب می شود. حضور، پیشنهادات و مقیاس ما را در سراسر مناطق ما افزایش می دهد. و مهمتر از همه، هدف استراتژیک چند ساله ما برای افزایش درآمدهای مکرر برای بهبود سودآوری و انعطاف پذیری پلت فرم ما را اجرا می کند.

Enerflex و Exterran هر کدام دارای سابقه طولانی در تخصص جهانی در ارائه راه حل های انرژی مدولار هستند. با هم، ما کارآمدتر و موقعیت بهتری در بازارهای سرمایه جهانی داریم.»

طبق شرایط معامله، Enerflex 1.021 سهام خود را برای هر یک از سهام Exterran منتشر خواهد کرد. پس از ادغام، سهامداران موجود Enerflex حدود 72.5 درصد در واحد تجاری ترکیبی دارند، در حالی که سهامداران Exterran 27.5 درصد باقی مانده را در اختیار خواهند داشت.

Enerflex پس از بسته شدن معامله به تجارت در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSX) ادامه خواهد داد و قصد دارد در بورس نیویورک (NYSE) یا NASDAQ نیز وارد شود.

اندرو وی، رئیس و مدیرعامل خارجی گفت: «ما در مورد توانایی ایجاد ارزش سهامداران از طریق این تراکنش و بهبود ارائه محصول و خدمات خود هیجان‌زده هستیم.

مقیاس و کارایی که این ترکیب به ارمغان می‌آورد، مسیر درستی برای Exterran است و فرصت‌های قابل‌توجهی را برای رشد سریع در محصولات و خدمات تصفیه آب تولیدی و انتقال انرژی به ارمغان می‌آورد.

انجام معامله در 2022

این معامله که منوط به تایید سهامداران شرکت ها، تاییدیه های نظارتی و بورس اوراق بهادار و سایر شرایط مرسوم است، پیش بینی می شود در سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال 2022 بسته شود.

در ارتباط با این معامله، Enerflex یک توافق نامه الزام آور با رویال بانک کانادا امضا کرده است تا تامین مالی کاملا متعهد شامل یک تسهیلات اعتباری سه ساله 600 میلیون دلاری و یک تسهیلات وام پل پنج ساله به مبلغ 925 میلیون دلار باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *