خرید Storm Resources Ltd با مبلغ 6.28 دلار به ازای هر سهم

خرید Storm Resources Ltd با مبلغ 6.28 دلار به ازای هر سهم

خرید Storm Resources Ltd با مبلغ 6.28 دلار به ازای هر سهم.  به گزارش بازار نفت و گاز Canadian Natural Resources Ltd با Calgary، موافقت کرده است که Storm Resources Ltd ، Calgary را با مبلغ نقدی 6.28 دلار به ازای هر سهم خریداری کند. منابع طبیعی کانادا نیز کل بدهی، کسری سرمایه در گردش و سایر تعهدات پولی حدود 186 میلیون دلاری استورم را تقبل خواهد کرد.

استورم گفت که قیمت خرید حاکی از ارزش شرکتی برای Storm در حدود 960 میلیون دلار (Can.) است که شامل هزینه‌های مربوط به تراکنش و تعهدات برچیده‌سازی می‌شود.

تولید فعلی، قبل از حق امتیاز، که باید توسط Canadian Natural خریداری شود، حدود 136 میلیون مکعب در روز گاز طبیعی و 5600 بشکه در روز NGL است. دارایی ها شامل املاک در منطقه مونتنی با کیفیت بالا و مایعات غنی در شمال شرقی بریتیش کلمبیا است.

این توافقنامه حاوی ضمانت‌نامه‌ها و ضمانت‌های متعارف هر یک از طرفین و پیمان‌های عملیاتی موقت توسط Storm است. همچنین، در میان چیزهای دیگر، میثاق‌های متعارف حمایت و عدم درخواست توسط استورم، مشروط به «امنتاج» برای «پیشنهادهای برتر» ناخواسته به نفع Storm و مضامینی برای حق مطابقت با هر پیشنهاد برتر به نفع طوفان را پیش‌بینی می‌کند. خریدار.

این معامله هزینه عدم تکمیل 43.5 میلیون دلار را در نظر می گیرد که در صورت عدم تکمیل تراکنش یا خاتمه آن در شرایط خاص قابل پرداخت است، از جمله اگر استورم با توجه به پیشنهاد برتر به توافق برسد یا هیئت مدیره منصرف شود یا توصیه خود را در رابطه با معامله اصلاح می کند.

انتظار می رود این معامله در ماه دسامبر بسته شود.

Canadian Natural یک شرکت تولید نفت و گاز طبیعی است که در مناطق اصلی در غرب کانادا، بخش بریتانیا در دریای شمال و آفریقای دریایی فعالیت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *