راه اندازی نیروگاه های فاقد کربن در بریتانیا

راه اندازی نیروگاه های فاقد کربن در بریتانیا

به گزارش بازار نفت و گاز، SSE و Equinor خرید Triton Power را کامل کردند. تراکنش 341 میلیون پوندی در ماه ژوئن به توافق رسید و از آن زمان تاکنون فرآیندهای تشکیل پرونده امنیت ملی بریتانیا و کنترل ادغام اتحادیه اروپا را طی کرده است. خرید مشترک Triton Power توسط SSE Thermal و Equinor از Energy Capital Partners امروز رسما تکمیل شد.

راه اندازی نیروگاه های فاقد کربن در بریتانیا

این معامله 341 میلیون پوندی در ماه ژوئن مورد توافق قرار گرفت و از آن زمان فرآیندهای تشکیل پرونده امنیت ملی بریتانیا و کنترل ادغام اتحادیه اروپا را طی کرده است.

تریتون پاور نیروگاه 1.2 گیگاواتی سالتند در هامبر را به همراه دو نیروگاه کوچکتر، نیروگاه کوئینز هند در کورنوال، یک OCGT 140 مگاواتی در کورنوال و ایستگاه برق دیساید در شمال ولز، یک CCGT از کار افتاده در شمال ولز که فاقد کربن است راه اندازی می کند.

کربن زدایی سیستم برق بریتانیا

این خرید همکاری موجود بین SSE Thermal و Equinor را تقویت می کند و از کربن زدایی طولانی مدت سیستم برق بریتانیا حمایت می کند و به امنیت تامین و پایداری شبکه کمک می کند.

پتانسیل کربن زدایی قابل توجهی در سایت های تریتون وجود دارد، به طوری که نیروگاه سالتند یک عامل اصلی بالقوه برای پروژه تولید هیدروژن H2H Saltend Equinor است که اخیراً به مرحله بعدی فرآیند توالی خوشه ای دولت بریتانیا منتقل شده است.

بهره برداری Triton Power

SSE Thermal و Equinor به طور مشترک مالک و بهره برداری Triton Power خواهند بود و بر روی استفاده از مجموعه تریتون پاور به عنوان پلت فرمی برای توسعه پروژه های کم کربن بیشتر برای حمایت از انتقال به صفر خالص تمرکز خواهند کرد و بر اساس کار کربن زدایی که قبلاً توسط Triton انجام شده است.

کربن زدایی نیروگاه سالتند

اقدامات اولیه برای کربن زدایی نیروگاه سالتند در حال انجام است و کاهش نسبی آن تا سال 2027 از طریق ترکیب تا 30 درصد هیدروژن کم کربن را هدف قرار می دهد. علاوه بر این، جذب کربن یک گزینه ارزشمند اضافی برای سایت فراهم می کند. SSE Thermal و Equinor به کار خود برای کاهش 100٪ ادامه خواهند داد.

سرمایه گذاری در زیرساخت‌های برق بریتانیا

این خرید بخشی از برنامه شتاب صفر خالص SSE (NZAP) است که برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری 12.5 میلیارد پوندی در زیرساخت‌های برق بریتانیا تا سال 2026 تعیین می‌کند. در پروژه هایی با تمرکز کربن پایین، و گزینه های خود را برای ارائه بیش از 3 گیگاوات تولید حرارتی و پراکنده انعطاف پذیر کم کربن که برای سال مالی 31 هدف گذاری شده است، تقویت می کند. اهداف NZAP SSE و راهنمای EPS پس از این خرید بدون تغییر باقی می مانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *