سرمایه گذاری در پالایشگاه آلومینا و سنگ آهن در هند

سرمایه گذاری در پالایشگاه آلومینا و سنگ آهن در هند

به گزارش بازار نفت و گاز، آدانی 7.2 میلیارد دلار در پروژه های پالایشگاه آلومینا و سنگ آهن در هند سرمایه گذاری می کند. انتظار می رود ظرفیت پالایشگاه آلومینا یکپارچه 4 میلیون تن در ساعت باشد، در حالی که پروژه سنگ آهن 30 میلیون تن در ساعت ظرفیت دارد.

راه اندازی پالایشگاه آلومینا

گروه آدانی سرمایه گذاری 575.75 میلیارد INR (7.2 میلیارد دلار) را برای راه اندازی یک پالایشگاه آلومینا و یک پروژه سنگ آهن در ایالت اودیشا هند اعلام کرده است.

پالایشگاه آلومینا یکپارچه با ظرفیت چهار میلیون تن در سال برنامه ریزی شده است، در حالی که ظرفیت پروژه سنگ آهن 30 میلیون تن در هر سال خواهد بود.

گروه آدانی پالایشگاه آلومینا را در نزدیکی ذخایر بالقوه بوکسیت یا معادن عملیاتی راه اندازی خواهد کرد. شرکت هندی گفت که انتظار می رود این پالایشگاه آلومینا درجه ذوب را تولید کند.

راه اندازی پروژه سنگ آهن

پروژه سنگ آهن از یک کارخانه استخراج سنگ آهن تشکیل خواهد شد. کنسانتره سنگ آهن، کارخانه آبگیری/فیلتراسیون و گلوله برای تولید کیک فیلتر و گلوله، و خط لوله دوغاب برای دوغاب کنسانتره سنگ آهن تولید خواهد کرد.

گروه آدانی قصد دارد کارخانه استخراج سنگ آهن را در Deojhar، منطقه Keonjhar در شمال اودیشا بسازد.

کارخانه گلوله در Dhamra در منطقه بهدارک مجاور ساخته می شود، در حالی که خط لوله دوغاب قرار است در امتداد کریدور برق جاده های بین Deojhar و Dhamra گذاشته شود.

تایید پیشنهادات پروژه ها

پیشنهادات برای هر دو پروژه توسط مقامات عالی ترخیص کالا (HLCA) دولت اودیشا به ریاست وزیر ارشد ناوین پاتنایک تأیید شده است.

گفته می شود که این پروژه ها مطابق با چشم انداز 2030 دولت اودیشا: توسعه واحدهای پایین دستی در بخش فلز است. گوتام آدانی، رئیس گروه آدانی، گفت که انتظار می رود آنها 9,300 شغل مستقیم محلی ایجاد کنند و فرصت هایی را برای ده ها هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کنند.

سرمایه‌گذاری در تجارت

آدانی گفت: اودیشا یکی از استراتژیک‌ترین ایالت‌های ما است که در آن به سرمایه‌گذاری ادامه داده‌ایم و همیشه از حمایت‌هایی که از وزیر محترم، آقای نوین پاتنایک دریافت کرده‌ایم قدردان هستیم.

فلزات کالاهای مهمی هستند که ملت ما باید در آنها به خود متکی باشد و این پروژه‌ها با دیدگاه ما از آتمانیربهارتا همسو هستند. علاوه بر این، به عنوان یک تجارت انرژی بر، همسایگی بزرگی با انرژی تجدیدپذیر است که ما قادر به تولید آن هستیم و به تولید سبزترین آلومینا در هر کجا کمک می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *