موافقت امپریال برای ادعاهای معدنی بریتیش کلمبیا

موافقت امپریال برای ادعاهای معدنی بریتیش کلمبیا

به گزارش بازار نفت و گاز، امپریال موافقت می کند که ادعاهای معدنی غول پیکر مس را به بریتیش کلمبیا تسلیم کند. منطقه ادعایی شامل دو ذخایر معدنی است که شامل مس، نقره و طلا و همچنین یک نمای طلایی اخیراً کشف شده است.

واگذاری معادن امپریال

شرکت توسعه معادن مستقر در ونکوور، امپریال متالز، قراردادی را با استان بریتیش کلمبیا امضا کرده است تا ادعاهای معدنی غول‌پیکر مس را واگذار کند.

Giant Copper که در 7 کیلومتری شرق هوپ در بریتیش کلمبیا قرار دارد، از آوریل 1988 توسط امپریال نگهداری می شود.

مبلغ قابل پرداخت به امپریال برای تسلیم شدن، که تمام سرمایه گذاری قبلی در منطقه ادعای مس غول پیکر را پوشش می دهد، 24 میلیون دلار کانادا (19.2 میلیون دلار) است. منطقه ادعایی شامل دو ذخایر معدنی است که شامل مس، نقره و طلا و همچنین یک نمایشگاه طلای اخیراً کشف شده است.

اظهار نظر امپریال

امپریال اظهار داشت که منطقه ادعایی قبل از ایجاد پارک مانینگ و پارک استانی دره اسکاگیت است که اکنون منطقه ادعایی را احاطه کرده است.

در سال 1995، استان حدود 30000 هکتار را به عنوان پارک استانی دره اسکاگیت پس از بررسی عمومی اختصاص داد. این امکان اکتشاف مواد معدنی در منطقه ادعایی 2500 هکتاری را فراهم کرد.

برایان کینوچ، رئیس‌جمهور امپراتوری، گفت: «هدف ما به‌عنوان یک شرکت معدنی این بود که به بررسی ادعاهای خود ادامه دهیم. اما به عنوان شرکتی که به خواسته‌های جوامع بومی، دولت و همسایگان پاسخ می‌دهد، از این توافقنامه حمایت می‌کنیم.»

امپریال 100 درصد از سهام معدن Mount Polley و معدن Huckleberry و همچنین 30 درصد از سهام معدن Red Chris را در اختیار دارد. علاوه بر این، این شرکت دارای 23 ملک اکتشافی گرین فیلد در بریتیش کلمبیا است.

در دسامبر سال گذشته، ایمپریا در مجموع چهار ادعای معدنی را به دست آورد.
6834.47 هکتار از Freeport-McMoRan Mineral Properties کانادا. ادعاهای مواد معدنی برای در نظر گرفتن هزینه های کار ارزیابی ادعا و حق امتیاز خالص بازده ذوب 0.5 درصد خریداری شد. ادعاهای به دست آمده با دارایی Sustut آن که توسط Selkirk Metals، یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت است، پیوسته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *